hier ook een genant vraagje...

Discussion in 'Zwangerschap' started by princesje83, Jul 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik vraag me af.....
    dat als je veel gemeenschap hebt voor je bevalling, of je vagina dan ook wat uitgerekter is/blijft voor je kindje...... :oops:

Bij mijn eerste kindje hadden we nog regelmatig gemeenschap in de weken voor de bevalling en ben ik heel snel bevallen met 2 hele kleine scheurtjes na 10 minuten persen..... :D

Nu hebben we heeel weinig gemeenschap :oops: en ik ben bang dat als dit zo blijft dat het dan van invloed is op de rekbaarheid van de vagina... :confused:

wat denken jullie?

2. kvptje

kvptje Fanatiek lid

Dec 31, 2006
    1,156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    nee volgens mij heeft het er helemaal niet s mee te maken... anders zou dat betekenen dat als je idd veel sex hebt de dagen voor je bevalling dat je kindje eruit kan floepen...

3. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    :) :) :) :)

Dat klinkt grappig. Maar inderdaad, het lijkt me ook geen verband houden. Volgens mij is het krijgen van je eerste kindje meer oorzaak voor enige rek, maar ook geen garantie.

4. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    1,099
    0
    0
    nee heeft er inderdaad niks mee te maken. Bij de eerste regelamtig sex gehad maar bevalling duurde best lang. Bij de tweede ging het heel snel en echt heeeeeel weinig sex gehad in de zwangerschap. Dus ik denk dat je gewoon supergeluk hebt gehad. De tweede schijnt nog makkelijker te zijn omdat de eerste de weg al heeft vrij gemaakt dus......dat wordt een makkie!

5. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    Hihi! ik hoop het :)
    Dat korte persen was idd wel fijn ja.... mijn dochter had een prachtig rond hoofdje ;)
    Alleen de onsluiting ging ook zo reuzesnel (1,5 uur) dus als dat nu nog sneller gaat dan is mijn man misschien niet eens op tijd :-k

6. buikje Essie

Apr 4, 2008
    1,099
    0
    0
    hhahahah ja dat zou ook niet best zijn maar aan de andere kant...beter als dat het 24 uur duurt toch? Mijn eerste bevalling duurde 12 uur ivm zwangerschapsvergiftiging. De tweede was er zo maar dardoor had ik wel erg veel last van naweeen waar ik eigenlijk nog meer lastan had dan de bevalling zelf. De pijn van de bevalling is niet zo erg je krijgt er wat voor terug maar die naweeen...je kindje in je armen en vreselijke pijn in mijn buik vreselijk!

7. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    Ja, ik had ook zo'n last van naweeen! pffff... mijn placenta wilde ook niet echt loskomen dus toen had ik ok nog een kraamhulp en een vk die op mijn buik stonden te duwen en te beuken met volle kracht....... hmz..... was ook niet zo lekker.
    Gaf ook bv en daardoor kreeg ik nog meer naweeen. hihihi! maar gelukkig waren ze na een dag of 2 wel over ;)

8. buikje Essie

Apr 4, 2008
    1,099
    0
    0
    ja klopt, ik gaf ook borstvoeding hahahahahah Maargoed we zien dit keer wel weer.

9. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hihi, ik weet niet hoe groot jou partner geschapen is... ;) Sorry, grapje. Ik kan me niet voorstellen dat vrijen helpt, aangezien het hoofdje toch echt een héél stuk groter is...

10. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam

Whahahaha! nou heeeeeeeeeeeeeeeeeeel groot :rolleyes: neej grapje.
    nee ik snap ook wel dat het hoofdje een heeeel stuk breder is ;) maar ik merk dat als we ff geen gemeenschap hebben gehad dat hij er ook wat moelijker "in kan" , daarom vroeg ik me af of het zou kunnen schelen voor de bevalling......

11. Chantico

Chantico Niet meer actief

Zou dat niet te maken kunnen hebben met dat je je spieren onbewust aanspant?

12. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Hi...

Ik ben ook wat nauwer nu. :oops: ... maar dat heeft volgens mij met de betere doorbloeding te maken...
    ene keer wat nauwer dan de andere keer trouwens...
    Hierdoor wist ik al voor de test dat ik zwanger was....

Had t namelijk vorige zwangerschap ook... en toen mopperde ik ook, wat een stel sadisten, het gat kleiner maken, terwijl er een kind doorheen moet....

13. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    hihi! :)
    Tja, misschien heeft het idd wel met de doorbloeding ofzo te maken...
    naja.... we zien wel hoe de bevalling gaat lopen. Heb er 1 overleefd dus deze moet ook wel gaan lukken :p

@chantico: Dit zou eventueel ook nog kunnen. Maar dat is dan wel heeel onbewust want het is zeker niet de bedoeling ;)

Ik ben wel blij dat meerderen van jullie denken dat het er niets mee te maken heeft... Hoef ik in elk geval niet ineens veel te gaan vrijen omdat ik anders uitscheur ;)

Share This Page