Ik was bij de slager en had zo'n zin in grillworst met stukjes kaas en zeeuws spek voor op brood. Heb dus Groote stukken meegenomen, maar mag je dit eigenlijk wel hebben?
Nouja zeg? TS stelt een normale vraag, kun je dan ook normaal reageren? TS, volgens mij kun je dit gewoon lekker eten! Geniet er van
Ik dacht dat je het wel kon eten. Zolang het maar bewerkt is. En zeeuws spek is gezouten. Daar kunnen beestjes niet in groeien. Grillworst is gekookt dacht ik?
zeeuws spek, katenspek, rauwe ham etc is volgens mij allemaal rauw. Wel geconserveerd door te pekelen of te drogen maar het blijft rauw... staat het bij het voedingscentrum.nl?
rauwe ham mag mensen! is namelijk niet alleen gezouten maar ook nog gedroogd! als het alleen gezouten, of alleen gedroogd is wordt het wel te risicovol.
Grillworst is sowieso gegaard. En (zeeuws) spek je inderdaad eten, ook de rauwe ham in de winkel mag gewoon, want die is wel 'bewerkt'. Alleen filet americain moet je bijvoorbeeld laten staan. Geniet er dus maar van!
pff alsjeblieft zeg, reageer dan niet als je alleen maar iets onaardigs te melden hebt. on-topic: volgens mij mag je beide gewoon. Nu snel naar de slager, water loopt me in de mond bij de gedachte aan grillworst
grillworst is niet gekookt maar gegrild natuurlijk. en zeeuws spek is ook op 180 graden de oven ingeweest dus ook niet rauw
Grillworst is eerst gekookt en daarna nog eens gegrild.. Zeeuws spek is ook goed gegaard hoor.. Geniet er maar lekker van (als t nog niet op is hihi)