Ik ga 'em morgen inpakken. Weet al wanneer ik ga bevallen, maar je weet maar nooit natuurlijk... Heb wel wat kledingstukken die ik liever eigenlijk nog aantrek dus die laat ik manlief wassen als ik al in het zkh ben. Verder ligt het meest voor beeb al klaar, morgen de laatste dingetjes strijken....
Waar vind je zo'n lijst dan waar op staat wat er mee moet? Had de vorige keer helemaal geen tas klaar staan. Heb nog snel wat gepakt en toen bleek dat we langer in het zh moesten blijven is er nog wat bijgehaald.
RUGZAK - Bevallingsplan, tel. nr. kraamzorg/vk, adres en tel. nr ziekenhuis - verzekeringspas, ziekenhuispas - mobiele telefoon met oplader - fototoestel met geladen accu - 2 flesjes water, snickers, dextro, kauwgom - kleingeld voor automaat, parkeren (3,- per dag) / rolstoel (2,-) - Puzzelboekjes, pennen LUIERTAS BABY - maxi cosi met wikkeldeken - maat 50/56/62 setje (rompertje, broekje, truitje) - 3 paar sokjes, 2 mutsjes, jasje - paar luiers, billendoekjes, billenzalf - 2 spuugdoekjes, 2 hydrofiele luiers KOFFER - ochtendjas, pantoffels, slippers, extra sokken - ruime positiebroek, trainingsbroek, - 2 voedingsshirts, 2 topjes, voedingsbh - 3 extra onderbroeken (oma formaat ivm kraamverband) - 1 nachthemd met knoopjes - toilettas met borstel, makeup, deo, lipbalsem, douchespul, tandenborstel, tandpasta, bodylotion - zoogcompressen, kraamverband - Vriend: ondergoed, sokken - Vriend: deo, douchespul, tandenborstel - plastic tas voor vuile was Zal vast veel te veel zijn
make up zou ik niet meenemen..dat zou echt het laatste zijn waar ik aan denk en spuugdoekjes, hydrofiele luiers, luiers enz...hebben ze dat niet gewoon in het ziekenhuis? en water hebben ze toch ook wel in het ziekenhuis?
Ik dacht toen ik ging inpakken, ow dat past wel in de luiertas totdat ik 1 trainingsbroek van mij erin had, toen dacht ik ik pak wel een weekendtas waha Maar moet je 3 tassen, of kan je ook 1 tas voor jezelf (klein beetje man) en 1 voor de baby?
Pfff bij Sasha had ik geloof ik alles rond de 30 weken al klaar! Nu vergeet ik gewoon dingen, maar ook wel redelijk belangrijke dingen, klossen onder het bed, geboortekaartjes, vluchtkoffer had ik ook helemaal nog niet aan gedacht! Haha. Toch wel handig zo'n forum....
ik denk dat ik volgende week ga wassen en daarna alles ga inpakken. Dus rond de 35 weken zal die klaar staan.
Wow goeiemorgen wat een lijst! Dat had ik dus echt niet ingepakt! Ik had alles in 1 tas geflikkert! Een pakje voor de baby, 2 mutsjes, voor mezelf: trainingsbroek, 2 schone onderbroeken, een extra voedingsbh, een lekkere bigshirt, sokken en ochtendjas. Owja en een tasje met tandenborstel, haarborstel, deo en tandpasta. Kraamverband, zoogcompressen en spullen zoals doekjes-luiers en creme hadden ze gewoon in het ziekenhuis. Owja en mijn man had nog in onze haast het fototoestel en de telefoons meegenomen. (moesten toen met spoed naar het ziekenhuis, tot aan de persweeen thuis geweest) Ik bedoel, je gaat niet op vakantie, naar een oord 4 uur vliegen van je huis af. Na de bevalling is het zo bijgehaald thuis. Oooww ja en de maxicosi niet te vergeten, dat klopt.
ik ben er gisteren mee begonnen en heb nu bijna alles voor de baby. (we blijven 3 dagen in het kraamhotel slapen dus ik moet nogal wat meenemen) voor mezelf begin ik overmorgen mee.
Bij mijn dochtertje heb ik me tas niet echt ingepakt heb de logeertas gepakt die al klaar stond voor de dag erop. Daar zat dus alles al in want ik ben bevallen in een wit shirt waar ik anders in geslapen zou hebben. Voor de kleine had ik al een tasje klaar gelegd. Bij deze zwangerschap heb ik met 25 weken al wat basis dingen in een tas gedaan zoals een wit shirt sokken ondergoed toilettas.
Ik heb ook niet zoveel in mijn tas zitten hoor. Er zit in: - Badjas, trainingsbroek, shirt, bh, onderbroek, sokken - toilettas gevuld met shampoo, borstel en gezichtscreme - voor de baby 2 pakjes (romper, shirtje, broekje, sokjes, mutsjes en 1 jasje) - maxi cosi - fototoestel, puzzelboekje, verzekeringspapieren + ponskaartje. Het past gemakkelijk in één tas.