Wel of niet behangen? Advies nodig!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Zomerbries, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi meiden,
    Ik zit met een dilemma!
    We wonen in een appartement met twee hele grote slaapkamers.
    1 op de woonverdieping en 1 boven.
    Boven slapen wij zelf en de ander slaapt ons zoontje van 14 maanden.
    Zoals jullie kunnen zien is de tweede jongen op komst, we willen met de tijd gaan verhuizen maar dat kan nog best een jaar of 2,3,4 duren.

Voor t kamertje van ons zoontje hebben we destijds gekozen voor winnie the pooh behang, zowel voor jongen als meisje, alle kleurtjes, met een roze behangrand, wel met blauwe accesoires, alleen nu kriebelt t bij mij om er een echte jongenskamer van te maken aangezien t twee jongens zijn. Een derde komt er niet.

Zouden jullie het er nog op wagen om opnieuw te gaan behangen?
    Ik vind het behang van lief super, maar dan gaat t toch al wel snel een paar honderd kosten. wel een overweging waard dus.
    Ook willen we de kleinste bij de oudste op de kamer leggen als ie een maand of 6 is, tot die tijd bij ons.

Stél dat het niet samen gaat (wat ik niet verwacht) moeten we alsnog onze eigen kamer splitsen boven.

Ik zit dus echt met t probleem dat ik geen keuze kan maken helaas...
    Wie kan mij helpen? wat zouden jullie doen?
    Hier een foto van t huidige behang.

Alvast super bedankt!

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Pff.. lastig.. ik denk namelijk dat je je blijft irriteren als je het niet veranderd (zou ik last van hebben ;)) maar het is zeker een boel geld..
    Wij willen ook met een jaar of 4 verhuizen, maar vond het zeker nog wel de moeite waard om te behangen :)
    Nu heb ik geen duur behang genomen dus misschien is dat dan een tussen oplossing? (gewoon gamma/praxis behang?)
    Heel veel succes met je keuze!

3. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ik zou het wel opnieuw behangen, weet alleen niet of ik in dat geval voor het dure Lief behang zou gaan, of voor wat goedkoper behang, me het oog op de verhuizing.
    Succes ermee!!

4. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Bedankt voor de reacties meiden, ik zat te denken, ik kan natuurlijk ook 1 muur met lief behang doen en de rest met normaal goedkoper behang toch? dat zou evt een mooie tussenoplossing zijn!

5. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Denk ook eerlijk gezegd dat dat het mooist is. Vind zelf Lief! behang ook erg leuk, maar alle 4 de wanden zou mij te druk worden. Ik zou wel naar een behangspeciaalzaak gaan. Je betaald daar wel iets meer voor het behang, maar het behangt vaak veel fijner en zit er veel mooier op.

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Lekker behangen! Een budget afspreken en daar behang voor uitzoeken. Ik denk dat een muur met duur behang en de rets met (rustiger) goedkoper behang een goede oplossing is. Heerlijk, lekker alles fris en nieuw :D

7. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ja we halen ons behang altijd bij de speciaalzaak, die geven ook goed advies.

idd lekker fris en een stoere jongenskamer is hardstikke leuk!

Denk dat ik het gewoon ga doen hoor, eigenlijk moet ik nu meteen de eerste banen eraf trekken zodat ik wel moet en niet weer ga twijfelen hahaa, kennen jullie dat :D

8. glimworm

glimworm Niet meer actief

anders kom ik wel even langs hoor, ik ben van kleins af aan aal heel creatief geweest om behang te verwijderen;) :D:)

9. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ja ik zou het ook veranderen, vind het eigenlijk wel erg roze voor een jongen hihi :)

Maar dan idd 1 muur Lief! en de rest van een goedkopere soort, lekker neutraal blauw ofzo?

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik zou het ook behangen! :D

11. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    nou ik kan niet meer terug, heb de eerste baan eraf getrokken hahaha :D
    Mannetje mag de rest doen van de week, vaders plakt de nieuwe erop.
    Doe 1 wand met lief behang frame boys en de rest neutraal, en aankleden met leuke accesoires.
    Helemaal zin in!!

12. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    #12 Lisszy, 30 dec 2010
    Laatst bewerkt: 30 dec 2010
    Wat leuk! ik denk dat het ook een goed gevoel geeft om er nieuw behang op te doen!
    Wij hebben het vandaag ook gedaan, alleen dan in de meisjesvariant: 1 muur Lief!behang en de andere 2 neutraal met wat goedkoper behang en het is echt supermooi geworden!:D

succes!!

13. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Nou het behang is er allemaal af, behang in huis gehaald, dinsdag gaat het erop! :D
    Ik zal af en toe een foto plaatsen van t resultaat.

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ben benieuwd naar het resultaat!
    Geniet van het behangen :)

15. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    hoihoi!
    Nou de eerste slaapkamer is af! We hebben onverwachts besloten te ruilen met de kleine, die ligt nu in de masterbedroom van 10 bij 4 en wij moeten het doen met de kleinere kamer haha
    Maar goed, zijn broertje komt er straks gezellig bij he ;)
    Hier foto van onze kamer, vandaag behangen en meubels verhuisd.
    Morgen gaan we de kamer van de kleine man aanpakken dus dan volgen er weer foto's!!

Ik ben er helemaal happy mee :D zo blij dat we t gedaan hebben!

16. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
  17. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Heel leuk geworden, zeg!
    Benieuwd naar de jongenskamer!

18. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hier is t behangen net af, nog wel wat kaal qua inrichting, gaan we morgen mee aan de slag.
    Erg leuk geworden vind ik zelf. een lekkere grote zitzak erbij en een schommel ophangen, dan is de kleine (en papa) er niet meer weg te slaan haha ;)

19. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Erg leuk!! :D

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Allebei super leuk geworden meis! Geloof dat het goed is geweest dat je het wel hebt gedaan :D hahah je klinkt helemaal HAPPY!! :D
    Geniet ervan! xx

Deel Deze Pagina