zo n raar gevoel..? kan iemand me helpen ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door channa, 20 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    ik heb af en toe zo een raar gevoel in me buik soort van alsof ja de baby iets doet ik kan niet goed uiutleggen hoe hett voelt..alsof ie alles nr elkaar toe trekt ofzo het is heel raar..het doet geen pijn maar het voelt zo raar en vroeg me af wat ie dan aan het doen is ...hahah maar dat zullen jullie miss ook niet weten.. :oops: eigenlijk n stomme vraag dnk ik maar mischien herkent iemand dit.. :D

2. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    heb je weleens een harde buik gehad? klinkt een beetje als een harde buik in mijn oren...

3. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Inderdaad...het kon wel eens een harde buik zijn. Heb je op zulke momenten ook het gevoel dat je een voetbal in je buik hebt? Maar de meeste harde buiken krijg je toch pas rond een week of 29? Of loop ik nu weer verkeerde informatie te verstrekken? :D

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik heb ze al hoor! Het is dan ook echt een mini harde buik ;) Echt een tennisbal dat opeens keihard wordt en even later weer ontspant...

5. Niet meer actief

Ik heb ze ook al.. eigenlijk al een paar weken..

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Jep, klinkt als harde buik...

7. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik had ze ook al met 14 weken... maar dan kan het gewoon nog een onbewuste samentrekking zijn van je baarmoeder zei mijn vk....
    nou met 18 weken moest ik toch echt ff gaan dimmen want toen kwamen er wel 15 of meer op een dag voor bij :rolleyes:
    Gelukkig gaat het nu weer beter! :D

maar channa maak je geen zorgen hoor, zolang je niet te veel harde buiken hebt en ze niet regelmatig zijn is alles ok!

8. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    nee tis anders dan een harde buik ( bijv na de seks ) das egt n harde buik en dan wordt me buik ook helemaal hard dit is een beetje plaatselijk alsof e baby iets doet..

9. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    kan ook dat hij/zij gewoon ff lekker met z'n billen tegen een kant van je buik aan gaat liggen..... ?doet die van mij steeds bij mij ribben als ik zit :( niet echt het meest prettige gevoel.... als ik dan op mijn buik druk voelt het pijnlijk aan als een blauwe plek....

10. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    en het is mr heel even 2 a 3 sec ofsjow...mss draait ie dan hoe voelt dat..? als de baby draait?

11. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    haha dat kan ook natuurlijk maar hoe voelt het als je kindje draait?

12. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    hoe dat voelt? hmm moeilijk uit te leggen.... bij mij voelt eht gewoon een beetje aan als een harde buik aan 1 kant... en alstie dan weer zijn plekje heeft gevonden trekt het weer weg....

maar dat kan best het vreemde gevoel verklaren denk ik....

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

dat gevoel herken ik ook. Dan wordt het op een kleine plek hard en voelt een beetje gek (pijn kan ik het niet echt noemen, maar voel het wel goed.) heb me laten vertellen dat dit idd draaien ofzo is, dat dan het kontje of een knietje of iets anders hards flink tegen je buik drukt. Ik heb het met vlagen en dan vooral laag in mijn buik. Ik voel dan het dan ook opkomen en het duurt maar heel even. Als ik mijn hand erop leg dan trekt het langzaam weer weg, dan gaat de kleine weer anders liggen denk ik....

14. Niet meer actief

Jaa nu snap ik het! Een beetje een weeig gevoel in je buik.. Ik heb dat ook wel eens.. alsof ze met een roller over de binnenkant van je buik gaan!
    Volgens mij is beebje dan aan het draaien

15. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    hahah ja :D...dat is t ..:D Thnxx begrijp ik tenminste wta ik voel hihihi

16. Niet meer actief

hihi ik heb dat ook wel eens... en weet niet zeker of het dat is hoor, maar dat denk ik altijd als ik het voel :D

Deel Deze Pagina