op het laatste moment dingen inpakken was bij mijn geen succes hoor. Wij moesten vrij snel weg en mn man was al blij dat hij aan de tas dacht, laat staan dat hij nog dingen op moest gaan zoeken. Dus ik zou wel proberen om zoveel mogelijk in je tas te doen. Doucheschuim etc hebben ze in het ziekenhuis ook wel staan. Wat ik vooral miste waren deo, haarborstel en tandenborstel. Ik had helemaal geen toiletartikelen ingepakt (niet zo goed over de inhoud nagedacht) Gelukkig wonen wij dicht bij het ziekenhuis en moest mn man toch heen en weer rijden voor mn oudste zoontje, dus alles kon alsnog gehaald worden.
Ik ga voor 8 dagen naar een kraamhotel dus ik moet nogal wat kleding meenemen voor mezelf en de baby. Heb de babytas al ingepakt maar voormezelf moet ik nog een aantal dingen kopen. morgen maar ff naar de stad.
@Roosjuh,. je kunt ook een tas inpakken met jouw spulletjes, en een tas met spul voor de baby. Dan past het wel en is ook wat overzichtelijker.
dan doe je toch een joggingbroek of pyjamabroek? t gaat om een ritje naar huis toch???? En idd er zijn meer dingen die je wel mee wilt, maar nu ook nog gebruikt als mobiel, fototoestel en zo. Lijstje op je vluchtkoffer leggen. en wat toiletspullen betreft koop je toch wat dingen dubbel, komt later ook wel op. Succes en in pak ze!