Onschuldig bloedverlies

Discussion in 'Zwangerschap' started by Michanda, Jan 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Michanda

Michanda Actief lid

Dec 7, 2009
    121
    0
    0
    Ik heb sinds 6 weken zwangerschap al regelmatig bloed verlies. De ene keer heftiger dan de andere keer, maar ik schiet er zelf steeds weer van in de stress. Al 3 keer een spoed echo gehad en iedere keer is alles goed met ons wurmpje en is er geen enkele aanwijzing te vinden voor het bloedverlies. Ook niet bij inwendig onderzoek.
    Als je op internet gaat zoeken kom je alleen maar verhalen tegen over miskramen en die maken me alleen maar onzeker dus die wil ik gewoon NIET meer horen.
    Ik heb het idee dat er heel veel mensen zijn die onschuldig bloedverlies hebben??!

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik heb het ook een paar keer gehad in het begin en ze konden bij mij ook geen oorzaak vinden:(

Probeer van je zwangerschap te genieten.

3. Michanda

Michanda Actief lid

Dec 7, 2009
    121
    0
    0
    Probeer ik ook, al vraag ik me wel af waarom je bijna nergens iets leest over onschuldig bloedverlies. Denk dat er veel te weinig over bekend is waardoor zoveel mensen voor nix gigantisch in de stress zitten. Ik heb zelf gelukkig een angelsound waarmee ik mezelf 2x per dag gerust kan stellen.

4. Carlijn81

Carlijn81 Lid

May 29, 2010
    81
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb tot ongeveer 12 weken elke dag bloedverlies gehad, weliswaar heel weinig maar toch. Er is geen oorzaak gevonden. Sindsdien niks meer, dus dat is erg prettig. Ik hoop dat het bij jou ook gauw overgaat, ook al betekent het waarschijnlijk niks, het blijft je toch bezighouden he? Fijn dat de angelsound je gerust stelt, liefs Carlijn

5. Meara

Meara Niet meer actief

Hier juist vanaf 12 weken en kijk ben al 35 weken.
    Niks aan de hand hier

6. Pina

Pina Actief lid

Nov 22, 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Ik heb het al twee keer gehad en het bleek beide keren geen kwaad te hebben aangericht.

Vandaag heb ik het weer, ik heb gisteren nog een controle gehad bij de vk en ga er dan ook vanuit dat er ook nu niet zoveel aan de hand is. Maar ik voel me toch al heel de dag naar er over.

Ik hoop dan ook heel erg dat het zo weer stopt en vervolgens niet meer terug zal komen tijdens de zwangerschap!

Groetjes Pina

7. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hier met 13 weken een heftige bloeding gehad. Waarschijnlijk omdat mijn placenta heel erg laag lag en omhoog ging door de groei van de BM. Was erg in de stress maar ukkie doet het fantastisch. Na 14 weken totaal geen bloed meer gezien.

Share This Page