Iemand wat tips???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MissMies, 19 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMies

MissMies Lid

19 jan 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 MissMies, 19 jan 2011
    Laatst bewerkt: 19 jan 2011
    Hallo allemaal ik zou me als eerst even voorstellen, ik ben michelle klok 22 jaar en kom uit hengelo. Ben net nieuw op de site dus moet nog beetje aftasten!!!
    Nou hier is mijn verhaal:

Ik heb gisteren een test gedaan en het was positief :D hihihi ben helemaal blij, vooral omdat ik 9 december een miskraam heb gehad dat is weggehaald door middel van een curretage dus het is weer lekker snel gelukt.
    En dan kom ik ook meteen bij mijn probleem mijn gynaecoloog had me geadviseerd om te wachten met weer zwanger worden tot ik 1 menstruatie had gehad nu heb ik samen met m`n vriend besloten niet weer te beginnen met anticonceptie en dat we wel zouden zien wat er gebeurde!!!
    Het probleem is alleen dat ik nu geen idee heb hoe lang ik zwanger ben als ik de normale berekening maak dan ben ik nu 6 weken maar ik weet niet hoe dat zit na een curretage???? :(
    Nou zei m`n zus dat ik een test kon halen van cleare bleu die aangeeft hoe lang je zwanger bent maar tot hoeveel weken gaat die test en is hij wel betrouwbaar???

Ik hoop dat iemand me kan helpen, was zowieso van plan om m`n gyn op te bellen maar ben bang dat ik dan weer te vroeg kom en dan 2 weken in angst moet zitten of alles wel goed is!!!

Alvast bedankt, Michelle

2. Grumpy79

Grumpy79 Lid

19 nov 2006
    17
    0
    0
    Beverwijk
    Hoi,

Gefeliciteerd!!!! Ik wilde ook zo'n test van clear blue halen maar als ik het goed gezien heb op hun website gaat die test alleen maar van 1-2 weken 2-3 weken en dan 3+. Dus ik denk dat hij niet het exacte aantal kan geven.

Maar veel succes met je zwangerschap.

Groetjes Sandra

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik verplaats je topic even naar zwangerschap.
    Elmo

4. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hey zoals hierboven geeft die test tot 3+ aan en dan moet je er 2 weken bij optellen.
    maar als ie 3+ zegt, kan je de vk/gyn bellen voor een echo want dan ben je langer als 5 weken zwanger en met 6 weken kunnen ze wel wat zien op de echo.

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

5. Chai

Chai Niet meer actief

Die Clearblue Digital geeft een indicatie, geen bevestiging..
    Dus al staat er 2-3 of 3+ , zegt dat allemaal niks.
    Dus ik zou het even aangeven bij je gyn/vk, dan zullen ze eerder een termijn echo laten doen. En nog gefeliciteerd natuurlijk!:D

6. Trieske

Trieske Actief lid

10 okt 2010
    188
    0
    0
    Ik heb die ook gedaan (wel 10 denk ik) Klinkt absurt en dat is het misschien ook maar aangezien deze zwangerschap eerst werd gezien als een miskraam werd ik zo'n beetje testverslaafd. De testen klopte precies! Toen er bij mij 3+ kwam te staan was ik ook precies 5 wkn zwanger en ik heb echt alle uitslagen gehad hoor: Eerste was: niet zwanger, dag later: zwanger 1-2 en zo liep het iedere week mooi op. Toen ik de echo kreeg bleek dus dat het inderdaad klopte. Bij mijn eerst zwangerschap klopte het trouwens ook hoor...

7. MissMies

MissMies Lid

19 jan 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal voor de reacties!!!
    Heb alleen jammer genoeg vanacht een bloeding gehad dus denk dat het mis is, en wist ook dat de kans grote was na een curretage. Volgens mijn moeder ben ik ook veel te nieuwschierig en had ik beter kunnen wachten maar goed!
    Weet nu ook niet zo goed wat ik nu moet doen of ik toch even de gynaecoloog moet gaan of gewoon afwachten????

Deel Deze Pagina