Mijn ouders hebben 2 dochters en de jongste is den zoon. Mijn zusje en ik hebben allebei bruin haar en bruine ogen en mijn broertje heeft blond haar en blauwe ogen! Mijn schoonmoeder heeft 2 dochters en de jongste is een zoon. Ook haar dochters hebben allebei bruin haar en bruine ogen en mijn man blond haar en blauwe ogen! Mijn man en ik hebben 2 meiden, allebei hebben ze bruin haar en bruine ogen.. En we zijn nu in verwachting van een zoon!! Zo toevallig haha. Het zou helemaal toevallig zijn als ons zoontje ook blond haar en blauwe ogen krijgt hihi. Hebben jullie ook een soort vergelijkenis met je fam?
Bij ons in de familie zijn alle eerstgeborenen een jongen en de 2e is een meisje. En ook bij ons gaat het ons eerste kleintje een jongen worden! Toch bijzonder
Hier alletwee uit een gezin met drie kids van hetzelfde geslacht. Bij ons ook: toch bijzonder. Was bij mij zelfs zo dat alle kleinkinderen alleen maar meisjes waren en achterkleinkinderen ook. Nu één jongetje en in totaal 14 meiden aan klein- en achterkleinkinderen.
Hier is aan 1 kant van de familie bij alle ooms en tantes en hun kinderen zo dat ze hun kinderen om en om krijgen wat betreft het geslacht. Niet bij allemaal het zelfde geslacht eerst maar nooit 2 jongens of meisjes na mekaar.
nou ja wat wij hebben is mijn ouders kregen 2 dochters en 2 zonen en nu hebben de de volgorde is zo : Zus, Broer (1), Broer (2), en ik nu heeft mijn zus dus een zoon en een dochter, en ik heb een zoon en krijg een dochter, allebei de aantallen eerlijk verdeeld en dat is ook meteen de vergelijking
Mijn ouders meisje jongen meisje jongen meisje Mijn broer meisje jongen Ik een meisje .... Dus we zullen zien. Wel zijn alle eerstgeborenen meisjes
Als ik kijk naar de kids van mijn zus, dan zijn dat kopietjes van ons. De oudste lijkt veel op mijn zus qua doen en uiterlijk (mijn zus is de oudste) en de jongste lijkt qua uiterlijk en doen en laten op mij. Mensen die ons van vroeger kennen zien de gelijkenissen ook meteen. Ik krijg een jongetje en dat is van mijn kant van de familie de eerste, dus ben benieuwd qua uiterlijk.
Wat hier in de familie zo bijzonder is, is dat er enkel meiden geboren worden haha. Mijn moeder heeft bijvoorbeeld 8 kleindochters, en geen enkele kleinzoon. En juist op het moment dat zij dacht dat er geen kleinkinderen meer bij kwamen, besloten mijn man en ik haar nog 2 kleinzoons te geven hahaha ( ben in verwachting van 2 jongetjes )
Mijn ouders: Eerst een meisje, tweede een jongen Oom en tante: Eerste een meisje, tweede een jongen. Oom en tante: Eerste een meisje, tweede een jongen. Zus: Eerste een meisje En ik: Eerste een meisje. Moet de tweede, als ik dat mee mag maken, een jongen zijn
Gezin van opa en oma van m'n moeders kant bestaat uit een zoon en drie dochters, waarvan twee dochters een twee-eiige tweeling zijn en de jongste dochter een nakomertje is. Gezin van opa en oma van m'n vaders kant bestaat uit een zoon en drie dochters, waarvan twee dochters een twee-eiige tweeling zijn en de jongste dochter een nakomertje is. Mijn beide oma's scheelden 5 dagen met elkaar qua leeftijd en zijn 6 dagen na elkaar overleden. Best creepy eigenlijk! Bij m'n vriend werden/worden aan vaders kant steeds eerst een jongen en dan een meisje geboren en wij krijgen nu ook een jongen als eerste kindje. De tweede zullen we voorlopig nog even niet weten haha..
Haha wat grappig!! Hier niet zo iets toevalligs Vader: dochter,zoon,zoon Moeder: dochter,zoon,dochter Ik: zoon,dochter,zoon
hier ook tot nu toe! ouders: zoon, dochter(ik), dochter Schoonouders: zoon, dochter Zus moeder: zoon, dochter Broer vader: zoon, dochter Andere broer vader: dochter, zoon, dochter. Wij: zoon en nu dochter onderweg
Een beetje: Mijn vader heeft twee broers en is de jongste (jjj) Zijn twee broers kregen allebei eerst twee dochters en toen een zoon (2x mmj) Mijn ouders kregen eerst één dochter (ik) en toen een zoon (mj) Mijn moeder heeft een zus en broer en is de jongste (mjm) Haar broer kreeg twee dochters (mm) Haar zus een dochter, zoon, dochter en zoon (mjmj) Als ik hiernaar kijk acht ik de kans dat wij ooit als 1e kind een meisje krijgen best groot ^-^ (Maar in de familie van m'n vriend zijn juist heel veel jongens)
Bij de familie van mijn vaders kant hebben alle vrouwen zoons en alle mannen dochters. Mijn vader heeft 2 dochters en ik heb dus een zoon (mijn zus geen.kinderen) Mijn oom een dochter Tante 1 heeft 1 zoon, die heeft een.dochter Tante 2 heeft 2 zonen Tante 3 heeft 3 zonen waarvan 1 zoon een.dochter heeft. Ik heb nu heel erg het gevoel dat ik een meisje krijg, dus als dat zo is verbreek ik de 'traditie'
Hier is het zo dat alleen in onze familie zowel mijn vader als moeders kant alle eerste 2 kinderen hetzelfde geslacht zijn en de 3e het andere geslacht. Bij mijn vriend zijn familie worden bijna alleen maar jongens geboren haha.
bij ons was het zo mijn broer kreeg als eerste een jongen daarna een meisje, toen kreeg mijn andere broer een zoon en nu krijg ik een meisje.. dus bij ons is het zo jongen meisje jongen meisje.