hai, volgesn mij heb ik 2 rondes trug, dit was onze eerste ronde, een vmk gehad. ik had toen veel symptomen en werd eerder en echt heel heftig ongi. sindsdien is mijn cyclus ineens veel langer. kan dit ermee te maken hebben? en zo jah wanneer is alles dan weer een beetje normaal. ik wil deze mnd dus beginnen dan met ovu testen. maar heb dus geen idee wanneer die te gebuiken en hoeveel ik er dan moet hebben. tempen was ik deze cyclus even mee gestopt omdat het dus echt mega lang duurde en ik er niks meer van snapte. hij bleef namelijk laag. ik ben trouwens al sinds feb van de pil af dus dat is het niet.
Hey mama suus, ik kan je helaas niet helpen om deze vraag te beantwoorden. Ik heb in aug nadat ik positief testte dezelfde dag bloed verloren. De ha heeft mij toen onderzocht en daaruit bleek dat ik een vmk had gehad. Ik denk dat je het antwoord op deze vraag niet echt duidelijk meer krijgt omdat het alweer een tijdje geleden is en anders zou je altijd contact op kunnen nemen met je ha. Wat betreft de ovu test. Ik gebruik ze zelf niet dus ook daar heb ik geen antwoord op. Ik hoop dat iemand anders je daarbij kan helpen. Liefs
Ik heb begin deze maand met 5wk en 3dgn een miskraam gehad en mijn temperatuur blijft nu na mijn eisprong ook lager dan ik gewend ben, zie mijn kaartje! Mijn eisprong had ik deze maand ook drie dagen later dan normaal. Ik wilde wel weten wanneer ik weer een eisprong zou krijgen dus heb deze maand ovutesten gebruikt. Wat wel raar is dat ze vier dagen achter elkaar positief bleven. Maar ik heb al vaker gehoord dat kruidvat ovutesten dat wel vaker doen, dus echt zeker van m'n eisprong ben ik niet.
ik heb dus idd ook dat mijn ei nu ineens veel later komt, deed ook steeds tempen maar ben er afgelopen maand halverwege mee gestopt aangezien het eitje maar niet kwam. nu achteraf bleek hij dus een wklater dan vorige mnd. hoop nu in ieder geval dat cyclus nu weer beetje normaal word. en ga dus ovu testen gebruiken. zal wel een mega verpakking aanschaffen hahaah. met zon lange cyclus. en miss dan ook maar weer gaan tempen wie weet wil het sdeze mnd dan wel. het vinden van ei dan tenminste.
Ja, doe ik nu ook ovutesten en temperaturen. Ovutesten doe ik volgende maand niet meer, ik zie het meestal ook wel aan m'n temp wanneer m'n ei springt. En die testen van deze maand klopten toch geen bal van volgens mij. Ik zal ze eens in m'n album zetten. Die zeggen me nog niets.
@bloempje gebruik je kruidvat testen? Want die zijn niet betrouwbaar en heb je niks aan omdat zij vaak positief aangeven.
Hoi meiden jullie ook op zoek naar een ei? Hpi Naiobie, gaat het weer een beetje? Ik ben ook op dag 22.. en nog nix.. geen teken van een eitje..