Hallo meiden, Ik had een vraagje Ik had namelijk 2 dagen nadat mijn weg was een nare steek in mijn onderbuik. Kan het zijn dat de eisprong gelijk na je menstruatie komt? Groetjes Lin
Ik kom zelf ook nog maar net kijken, maar het lijkt me sterk hoor. Volgens je banner is het nog 10 dagen.
Ligt helemaal aan je cyclus. De een heeft een eisprong bij 10 dagen de ander bij 18 (hoewel 10 wel uitzonderlijk is hoor). Mijn eisprong is op dag 12/13 dus dat is ook vrij vroeg. groetjes
het kán wel.. een kennis van mij raakte zwanger van een jongen waar ze 1x op ongeveer de 6e dag van haar cyclus seks mee had gehad. maar het komt geloof ik niet zo heel vaak voor.
Mijn zus is ook zwanger geraakt op dag 6...aangezien ze alleen die dag gemeenschap had gehad, kon het toch echt niet anders dan dat haar zoontje toen verwekt is. Ze is er nu nog soms verbaasd over en haar zoontje is al 4...
Dan hoeft de haar eisprong niet op dei dag geweest te zijn hoor. Zaadcellen zijn vaak wel 3 dagen levend en soms zelfs wel een week. Kan dus zijn dat haar eisprong later was. Maar evemarlin, gezien jouw cyclussen lijkt het me onwaarschijnlijk. Ben je al eens bij de huisarts geweest voor de onregelmatige en soms lange cyclussen? Ik wil je niet bang maken, maar steken kunnen ook wijzen op cystes bijvoorbeeld.
Nou de lengte van haar cyclussen zijn nu juist erg mooi... Daar ligt het niet aan denk ik hoor.. Voorzichtig zijn met wat je zegt?
een vriendin van mij is ook zwanger geraakt in het begin van haar cyclus. Je kan het niet weten doordat je een steek voelt. Iedereen heeft weer andere symptomen dus of je zal ovulatietesten moeten doen, wordt meestal niet aangeraden als je pas net begint, of gewoon na je ongi om de dag gezellig klussen Dus niet alleen rond de vruchtbare dagen volgens de schemaatjes op deze site want bij jou kan het wel net 5 dagen eerder of later zijn. Succes en have fun met klussen
Mee eens, maar TS vroeg of je een eisprong zo vroeg in je cyclus kon krijgen. Antwoord daarop is dus ja. Wat niet wil zeggen dat dat ook nu bij haar aan de hand is, maar het kan wel en gaf ik dus een voorbeeld, in dit geval van mijn zus. Helaas had ik dat voorbeeld een beetje krom omschreven
Ik ben al naar de HA geweest maar die zegt dat ik wel en regelmatige cyclus heb. Dus dat kan het niet zijn.
Ik heb ook al de ovulatie test gebruik maar volgens die testen krijg ik geen eisprong. Hij geeft altijd maar 1 streepje aan. Dus daar ben ik mee opgehouden.