vmk in augustus.. kan 't niet loslaten

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Duploke, 20 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oasis

    oasis Lid

    7 mrt 2010
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo subke, ben ook nog steeds aan shaken, .............. mijn laatste ongesteldheid was 29 maart , als ik het uitreken volgens het internet is dat 3 januari 2011 , maar ik weet nu al , als alles goed blijft gaan want dat is bibberen dat ik beval met keizersnede te smal bekken, dus zal het misschien ietsje vroeger zijn , we zien wel , ga niet te ver vooruit lopen en proberen te genieten , wat denk jij zou ik mij moeten zorgen maken ivm die menstruatiepijn ??? groetjes
     
  2. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    goh, nee.. ik zou me proberen niet teveel zorgen te maken. Er zijn er genoeg die menstruatiepijnen hebben..
    probeer er van te genieten..
    weet je, ik probeer 't zo te bekijken: we zijn nu zwanger en er is toch niks ter wereld dat ons voor kan bereiden op 'n nieuwe mk.. daar gaan we allebei kapot aan gaan en er is ook niks wat 'n mk tegen kan houden.. Als 't niet goed zit, zit 't niet goed.

    Dus: nu genieten van elke zwangere minuut! en gewoon positief blijven denken!! 't MOET gewoon goed gaan deze keer..

    ik hoop dat je me nu niet hard of gemeen vindt..
     
  3. oasis

    oasis Lid

    7 mrt 2010
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi subke,
    neen vind jou niet gemeen, zeker niet, het is gewoon harde realiteit, inderdaad positief blijven, het komt goed, we gaan hier nog wat te schrijven hebben , wij zijn samen zwanger, niet te doen, super , veel liefs oasis
     
  4. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    zo hoor ik je graag praten! ;)
    't gaat helemaal goed komen met ons!
    gewoon lekker samen zwanger :D
     
  5. oasis

    oasis Lid

    7 mrt 2010
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoe ga het meid??
     
  6. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    hey meisje, heb vandaag nog aan je lopen denken..
    ik ben heel onzeker en zit eigenlijk nog altijd niet op m'n roze wolk. Heb er ff op gezeten, maar ben nu gewoon te bang dat 't fout gaat lopen. Ik weet dat ik zelf gezegd heb dat we vollop moeten genieten, maar 't lukt me zelf niet echt..
    voel me niet zwanger.. gek hè..

    hoe is 't met jou? nog getest? of bloed laten trekken? of onderzoeken?
     
  7. oasis

    oasis Lid

    7 mrt 2010
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    subke, blijkbaar is mijn bericht van gisteravond niet gepost, met mij ok, maak mij natuurlijk zorgen om die buikpijntjes maar mag dinsdagmorgen gaan voor echo, oef, weet dat er nog niet veel te zien ga zijn maar toch , hoop dat het goed zit, en met jou ?? tot later nog deze avond dan kom ik terug es piepen nu snel wat huishoudklusje doen en wat koken doei
     
  8. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    hey meisje, wauw, dinsdag al 'n echo, super!!
    ben heel blij voor je :)
    ik weet nog niet wanneer ik m'n echo krijg..
    en snap 't echt wel dat je ongerust bent.
    laat je iets weten dinsdag?
     
  9. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    hey meisje, hoe gaat ie? ben hier heel erg bang dat 't weer fout aan 't gaan is.. testje was iets lichter en heb ook krampen die komen en gaan.. :'(
     
  10. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    wou ook nog ff komen zeggen dat de test van vandaag knalde en dat ik nu ook echt stop met testen.. maak mezelf helemaal gek :D
    ik hoop dat bij jou ook alles dik in orde is
     
  11. oasis

    oasis Lid

    7 mrt 2010
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi, weet niet wat ik moet zeggen hoe het met mij gaat, ik voel niks maar dan ook niks die mij doet denken aan zwangerschap en dat maakt mij zo ongerust, morgenochtend een echo hoop dat het goed zit, dat is zo stresserend allemaal niet te doen, maar het loont zo de moeite he wat we er voor terug krijgen, zou ook stoppen met testen en rustig afwachten maar moet zeggen heb ook al ferm zin gehad om naar de huisarts te rennen voor een bloedafname , laat morgen zeker wat weten , maar zal niet vroeg zijn, daar wij naar gent moeten en mijn ventje verlof heeft genomen gaan we er een dagje van maken, liefs oasis
     
  12. oasis

    oasis Lid

    7 mrt 2010
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi subke
    hier geen goed nieuws , echo gehad en niks te zien in baarmoeder wel fel opgezette rechter eileder wat wijst op buitenbaarmoederlijke zwangerschap, begrijp het niet , is het al niet erg genoeg dat ze mij 1 kindje hebben afgenomen ??? vrijdag word ik vermoedelijk geopereerd omdat ze waarschijnlijk die eileider gaan moeten verwijderen, er is vandaag bloed genomen om te zien of hcg is gestegen , maadag op nod was mijn hcg 114 , hou je op de hoogte , liefs oasis
     
  13. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    nee hè meisje.. goh.. zijn ze zeker?
    dit kan toch zomaar niet..
    jeetje.. weet niet wat ik moet zeggen..
    dikke knuf..
    wat vreselijk..
     
  14. oasis

    oasis Lid

    7 mrt 2010
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    het is bikkelharde waarheid , hcg gezakt tot 19 , vrijdag operatie . veel meer kan ik niet kwijt voor het moment , voel me leeg , machteloos, niet eerlijk , en zo verdrietig , en vraag me 100 keer op de dag waarom ???
     
  15. trishka

    trishka Fanatiek lid

    6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    dikke knuf oasis....
     
  16. oasis

    oasis Lid

    7 mrt 2010
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    trishka
    bedankt meid voor je steun, zie dat ook jij een kindje bent verloren, sterkte ook voor jou , liefs oasis
     
  17. trishka

    trishka Fanatiek lid

    6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Ja jammer genoeg weet ik hoe je je voelt...Knuf!
     
  18. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    snel vanop 't werk, maar hier zijn geen woorden voor

    vind 't vreselijk voor je!!! echt waar..
     
  19. oasis

    oasis Lid

    7 mrt 2010
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    het zal nog zware periode worden, dit was onze laatste iui poging, zoiezo gaat het nu ivf worden, nu eerst vrijdag die opertie van eierleider, daarna nog een kijkoperatie , en dan starten met ivf denk dat dit voor na de zomer ga zijn ;..... of mischien nooit meer weet het niet goed nu voor het moment............. hoe ga het met jou ???
     
  20. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    hey meisje, ik vind 't echt vreselijk voor je.. weet echt niet wat ik moet zeggen.. ik weet dat niks je nu kan troosten en dat niets er nog toe doet..
    ik hoop dat je operatie mee gaat vallen (voor zover iets mee kan vallen) en dan hoop ik dat je snel verder kan met alles..

    again, weet echt niet wat zeggen..
    vind 't vreselijk..

    hier gaat alles nog goed.. heb 20 mei m'n eerste echo..
     

Deel Deze Pagina