vmk in augustus.. kan 't niet loslaten

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Duploke, 20 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oasis

    oasis Lid

    7 mrt 2010
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    hij, ben blij dat alles goed gaat met je , geniet ervan meid.
    ga nu eerst alles op een rijtje zetten en goed bespreken met mijn gynecoloog hoe het verder moet , hij is er nu niet hij is er maandag terug , het is nu een vervanger, want zeer vervelend is , maar ja het kan nu niet anders , we moeten erdoor, gelukkig heb ik zeer veel steun van mijn ventje, maar wat me zo verdrietig maakt is het gezichtje van mijn zoon toen hij dinsdag van school kwam en super benieuwd was naar de eerste echo, en toen wij moesten vertellen dat het niet goed ging, dat ventje heeft geweend niet te doen , mama zegt hij dat is nu al de tweede keer dat het fout gaat waarom mag ik toch geen broertje of zusje krijgen ??? als wij ooit verder gaan met de behandelingen zal ik het niet meer durven te vertellen aan mijn zoon, maar ja hij is ook al niet meer zo klein dat hij duivels goed weet als charlot ( verpleegster die komt om de hormonen te spuiten ) komt dat we er mee bezig zijn .
    tot gauw xxx
     
  2. rimar

    rimar VIP lid

    1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Deze quote is geplaatst namens subke, omdat zij onder werktijd niet op zp kan komen en ik regelmatig als haar doorgeefluik fungeer:

    Meisje toch.. zit hier echt met tranen in m’n ogen.. hoe erg van je zoontje.. (hoe oud is hij nu?)
    Ik hoop dat ’t vrijdag mee valt (stom dat ’t je eigen gyn niet is) en dat je ’n manier vindt om hiermee om te gaan..
    Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe voor de komende periode..
    Als je wilt babbelen: je weet me te vinden hè..
    Dikke knuf
     
  3. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    hey meisje, hoe is 't nu met je? is 't een beetje meegevallen vandaag? (voor zover 't mee kan vallen)
     
  4. oasis

    oasis Lid

    7 mrt 2010
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi subke,
    mijn verhaal is blijkbaar niet doorgegaan, want ik zie nu vandaag dat mijn bericht niet geplaatst is geweest, hrrrrrrrrrrrrrrr
    de voorbije dagen waren hectisch, elke dag ziekenhuis voor bloedafname en echo, en ze hebben dan uiteindelijk beslist om niet te opereren, oef , mijn lichaam lost het zelf op en mijn hcg daalde zeer snel, vandaag nu voor de laatste keer geweest, en vanavond weet ik of mijn hcg op 0 staat , dan is er geen curretage nodig . ook gaan ze bijkomende onderzoeken doen naar de chromosonen , omdit het nu 2 keer na elkaar gebeurt , wel anders maar toch binnen 6 weken hebben we daar resultaat van . de gynecoloog was positief in de zin van wij hebben 6 behandelingen gedaaan en zijn 2 keer zwanger geweest, als alles goed is ivm onderzoeken gaan we opnieuw van start , hij zegt je hebt een veldslag verloren maar niet de oorlog, dus kopje op , heb alle vertrouwen in mijn gynecoloog en we gaan met volle moed opnieuw starten nu efkes rust want het ivf -centrum is dan in juli en augustus veel dicht dus , dat is mischien niet slecht efkes op adem komen
    hoe ga het met jou ??? veel liefs oasis
     
  5. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    hey meisje, sorry dat ik nu pas reageer, geraak niet meer op internet..
    ben blij dat ze je niet moeten opereren, maar vind 't nog altijd zwaar kl*te voor je.. en goed dat je zo'n super gyn hebt. Ik heb er ook alle vertrouwen in dat 't helemaal goed gaat komen voor jullie..
    hou je me op de hoogte?
    hier alles ok (denk ik).. 20 mei eerste echo
    x
     
  6. imen333

    imen333 Actief lid

    5 nov 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    ook ik heb een miskraam gehad met 9.3 weken, in december.ik heb er heel veel om moten wenen, en angst met de volgende zwangerschap is groot..
    Maar toch moet je sterk blijven,had een collega met die 7 miskramen heb gehad en heeft wel 2 kids, ook een collega die 2 miskramen heeft gehad, bij de derde keer lukte het, en een kennis van ons 7 maal uiteindelijk 2 mooi dochters,ik hoor zoveel vrouwen die een mk hebben gehad, ongelofelijk gewoon, probeer ook een beetje positief te denken meid, het komt goed.....;0
     
  7. oasis

    oasis Lid

    7 mrt 2010
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    imen333,bedankt voor de reactie, weet we moeten positief blijven maar dit verdorie moeilijk , vooral omdat je niet weet wat er je te wacht'en staat, maar voor het goede doel moeten we positief blijven dat kan alleen maar in ons voordeel zijn, jammer genoeg hoor je heel vaak dat men miskramen krijgt , moeder natuur is onvoorspelbaar .
    groetjes oasis
     
  8. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    ja, bedankt imen en veel sterkte..
    ik hoop dat 't voor jullie beiden snel goed komt..
    goed dat jullie er allebei 'n beetje positief onder kunnen blijven, dat is vreselijk moeilijk, maar vind 't super knap van jullie..

    hoe is 't nu met je oasis? en met je zoontje?
     
  9. oasis

    oasis Lid

    7 mrt 2010
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    hij subke,
    alles ok hier, de ene dag wat beter dan de andere maar we slaan ons erdoor, het komt wel goed.
    met mijn zoontje alles ok, we hebben veel gepraat en samen geweend hij was bang dat we geen verder pogingen gingen doen, hij wil dolgraag grote broer worden, en hij is zot van kleine kindjes niet te doen dus dat beloofd vind dat zo super hoop dat zijn droom mag uitkomen , onze droom ook trouwens .
    volgende week heb jij echo meid van je baby'tje super , ben al benieuwd , spannend he
    tot gauw groetjes oasis , ga gauw wat verder werken we zitten hier in de verbouwingen pffffffffff mag steenpuin helpen opruimen , dada
     
  10. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    ah fijn, verbouwingen.. blèigh.. ;)
    nou, dan heb je gelukkig wel wat afleiding :)

    ik weet zeker dat jullie droom uit gaat komen en vind 't echt prachtig dat je zoontje er ook zo voor wilt gaan :)

    dikke knuf hè
     
  11. oasis

    oasis Lid

    7 mrt 2010
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo subke,
    hoe gaat het met jou ??? al last van de zwangerchapskwaaltjes ????
    hier ok, veel stof en vuil maar we moeten erdoor, ..... met mij ok, ik verschiet ervan dat mijn lichaam zich zo snel hersteld, en vind het nu wat vervelend dat ik maandje rust heb , en geen iui kan laten doorgaan, maar we gaan er met volle moed tegenaan in juni, ja dat hoop ik toch, alhoewel de schrik er goed in zit , pfffffffff, een derde keer tegenslag hebben mag er niet aan denken, mijn man zegt dat hij echt wel merkt dat het niet goed gaat met mij, ik probeer alles een plaatsje te geven maar het is niet gemakkelijk hoor, ik heb nu ook mijn gedicht afgemaakt voor het kindje die we nu verloren zijn, nu nog uitprinten en in kader steken, en dan gaat hij bij de foto's en gedichtje van ons ander kindje, dat is mijn plekje waar ik iedere dag eventjes bij stil sta en s'avonds de kaarsjes laat branden , op de goeie afloop , ............. mijn ventje gelooft daar meer in dan ik en zegt dat alles goed , kon ik hem maar geloven ,.............
    vele groetjes oasis
     
  12. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    hey meisje..
    't gaat ook allemaal goedkomen voor jullie. Ik ben jarig in juni en voel dat dat jullie maand gaat worden!!
    't is niet gemakkelijk waar je doorheen moet en 't is heel normaal dat je niet lekker in je vel zit (je zou voor minder)
    mooi dat je zo'n plaatsje hebt.. ik heb 't vruchtje in onze tuin begraven en ga daar ook regelmatig even langs om 'n kusje te geven.. dat helpt wel 'n beetje hè..
    hier alles ok, maar echt wel last van zwangerschapskwaaltjes.. ben al 'n week lang misselijk (de hele dag door) en ben sinds gisteren beste vriendjes met de wc pot.. haat werken, moet me echt door de dag heen sleuren
    maar ik ga niet klagen hoor.. pak 't er allemaal wel gewoon bij. 't is voor 'n goed doel..

    dikke knuf
     
  13. oasis

    oasis Lid

    7 mrt 2010
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    subke,
    succes morgen met de echo, ik duim dat alles goed is met je kleintje en ik ben stiekem jaloers op jou , maar het kan niet rap genoeg juni zijn voor mij dat ik opnieuw kan beginnen met de behandeling hopelijk , als de testen ok zijn , dikke knuf oasis
     
  14. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    dankjewel meisje.. en dat van dat jaloers zijn snap ik heel goed hoor.. zou er ook last van hebben als 't omgekeerd was..
    dikke knuf en 't gaat snel juni zijn hoor!!
    xx
     
  15. oasis

    oasis Lid

    7 mrt 2010
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    subke, alles ok met jou en je bebeetje ???
    liefs oasis
     
  16. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    hey meisje

    sorry dat ik nog niks heb laten weten, kreeg gewoon de kans niet meer om op internet te geraken.
    Ja, gelukkig alles in orde. Hebben mooi hartje gezien en gehoord :)
    officieel uitgeteld voor 3 januari

    hoe is 't met jou nu?
     
  17. oasis

    oasis Lid

    7 mrt 2010
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo subke,
    wat fijn dat alles ok is, sorry dat ik je nu pas bericht, maar het was een super druk lang weekend, en ook een fijn weekend, efkes genoten van het gezin, zalig, en batterijen goed opgeladen dat was nodig ,..........
    ik zit vandaag op cycludag21 na miskraam van 6mei en heb felle buikpijn gevoel elk moment ongesteld te worden, beetje vroeg vind ik , maar we zien wel , ik kan dan opnieuw er voor gaan, vandaag moeilijke dag, vriendin vanmorgen bevallen de 2de al , pfffffffffff dat doet pijn , maar ik kom er ook wel en dan ga ik keihard genieten, zeker weten , .............
    liefs oasis
     
  18. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    hey meisje, that's the spirit!!
    en 't is te hopen dat je nu al ongesteld wordt, niet? dan kan je lekker snel verder..
    ben blij dat 't goed met je gaat..

    xx
     
  19. oasis

    oasis Lid

    7 mrt 2010
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag subke,
    hoe gaat het met jou ????
    met mij niet zo ok, ben vorige week zondag op kraamvisite geweest en dat was er teveel aan , ben volledig ingestort, niet te doen, dacht echt dat ik sterker was , niet dus, ben dan naar huisarts geweest maandag, maar hij zegt dat ik moet hulp moeten via psychiater, ik kan mijn verdriet niet verwerken wat ik ook probeer, ik kan nog geen één dag de kaarsjes aansteken bij onze engeltjes zonder te wenen, en mijn ventje zegt ook dat hij heel hard merkt in alles dat ik keihard verander ben, en echt in een depressie zit, ik probeer altijd positief te zijn maar het is zo moeilijk ,..............
    verder ben ik woensdag ongesteld geworden, dus kan ik op vrijdag 11 juni al voor de eerste follikelmeting dus kunnen we opnieuw beginnen iui 7 ondertussen , hoop dat we gauw positief nieuws mogen krijgen , dat zou denk iik voor mezelf al heel stuk helpen want nu hang je tussen kan ik nog eens mama worden of is het niet meer voor mij, ik probeer mij daar ook al wat op voor te bereiden dat ik aan het eind van de reis met lege handen zal zijn , hoop van niet, maar ben echt bang dat het zo zal zijn
    veel liefs oasis
     
  20. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    lieverd toch..
    ik begrijp je heel goed hoor.. ik was mezelf ook al voor aan 't bereiden op 't 'niet meer mama mogen worden' en kijk nu eens..
    maar ik zou ook proberen ergens hulp te zoeken, want zo kan je niet verder. Met iemand praten kan missch heel veel helpen.
    en dat je nog elke dag moet huilen, snap ik wel hoor. 't is ook niet niks.. ik kan ook niet naar 't 'grafje' van ons engeltje gaan zonder 'n traantje weg te moeten pinken..
    heel veel sterkte voor je

    xx
     

Deel Deze Pagina