miskraam en nu schoon?

Discussie in 'Miskraam' gestart door britt2009, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. britt2009

britt2009 Actief lid

10 dec 2010
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas afgelopen zaterdag een miskraam gehad. Was 7 weken zwanger en had al een paar dagen bloedverlies. Erg verdrietig allemaal. Voel me zo leeg.
    Ik heb niet een duidelijk vruchtje gezien wel placenta achtigweefsel.
    Wel veel gebloed en nu ook nog. Volgens de verloskundige, die ik telefonisch heb gesproken, zou mijn baarmoeder nu schoon moeten zijn.
    Het kon zijn dat ik geen vruchtje heb gezien, omdat het in de zwangerschap al eerder is mis gegaan en alleen het vruchtzakje is door gegroeit.
    Ik heb nu, drie dagen later, elke dag nog een paar momenten van flinke buikpijn en bloed nog steeds als een flinke menstruatie.
    Herkent dit iemand of zou er toch nog wat achter gebleven zijn in mijn baarmoeder? En als dit wel normaal is wanneer werd dit minder.

2. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hoi Britt,

Mijn miskraam is wat anders gelopen maar ik was ook nog maar 4 of 5 weken zwanger... Op maandag 1 augustus begon ik te bloeden en dit was de hele dag bruin bloed en dinsdag ochtend beetje bloed en s'middags bloedde ik al heel veel. Ook had ik erge menstratie krampen. woensdag heel erg ongie, donderdag s'morgens normaal ongie en sávonds weinig. vrijdag nog maar een heel klein beetje ongie. zaterdag heel klein beetje ongie en zondag alleen nog maar een heel klein beetje bruin bloed. Bij mij leek het erg op een ongesteldheid. maar ik heb vrijdags een inwendige echo gehad en toen zagen ze al dat mijn baarmoeder helemaal leeg was en dat die er goed uit zag. Ook heb ik vrijdag bloed laten prikken en ik kreeg s'middags ook al de uitslag en mijn hcg was nog maar 2 dus dat betekende dat mijn baarmoeder al leeg was...

ik hoop dat je iets aan mijn verhaal hebt en veel sterkte nog,
    kuss

3. britt2009

britt2009 Actief lid

10 dec 2010
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Chanelle Noah,

Bedankt voor je snelle reactie en je verhaal
    Bloed nog steeds flink met krampen en helaas nog met stolsels.
    Fijn dat bij jou de hcg snel daalde en je baarmoeder leeg was.
    Ik kijk het nog even aan en anders contact ik even met de verloskundige.
    Jij ook veel sterkte.

Groetjes,Britt

Deel Deze Pagina