Vroege miskraam? of verandering van cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Charly05, 26 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charly05

    Charly05 Actief lid

    6 jul 2020
    244
    180
    43
    Vrouw
    Goedemorgen dames,
    In september positieve zwangerschapstest, helaas met 8 weken missed abortion gehad. In december weer positieve ovulatietesten. Daarna gewoon na 30 dagen ongesteld geworden. januari idem. Februari op 8 dpo 's avonds gaan bloeden. Dit houdt nu al een week aan. Maar veel minder dan normale menstratie. Totaal anders dan ik normaal altijd heb. Toch gisteren testje gedaan. eerst een heel licht streepje. Later niet meer echt te zien. Dus twijfel of ik het mij niet ingebeeld had. Gisteren middag echt ongesteldheidsgevoel en toen echt losgebroken. Is dit dan mogelijk toch een vroege miskraam geweest? Wil eigenlijk nooit vroeg testen omdat ik mezelf dan toch helemaal gek zit te maken, maar nu al een week aan het bloeden (wat normaal max 5 dagen is). Herkent iemand dit?
     
  2. noukie 1992

    noukie 1992 Fanatiek lid

    4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Moeilijk te zeggen meid, Kan vanalles zijn;
    Hormonale schommelingen, stress,.. of inderdaad een innestelingsbloeding gevolgd door je menstruatie (innesteling toch niet goed gelopen).
    Moeilijk te beoordelen dus.
     
  3. Charly05

    Charly05 Actief lid

    6 jul 2020
    244
    180
    43
    Vrouw
    Dankje voor je reactie. We laten maar voor wat het is. En gaan nieuwe ronde in. En wie weet volgende maand..
     
    noukie 1992 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina