pijnlijk..om kort zin vertellen ....er ziet na uit dat ik me eerste engeltje/vlindertje heb gekregen...gister of eergister is het stoppen met hartje kloppen...en ja dan zou iets niet goed gegaan zijn met ontwikkeling...miss geen longetjes of miss geen niertjes of hartje was niet goed ontwikkelt of de aansluiten van navelstreng ...en nu moet ik afwachten op een spontaan misskraam of als nog naar ziekenhuis maar dat is nu afwachten volgend week dinsdag naar kliniek terug weer kijken en dan hoor ik wel...en had gister nog holliday on ice kaartjes besteld voor volgend week ...maar ik heb al tegen me zelf gezegt ik ga gewoon naar toe niet of wel zwanger.. want afleiding is wel fijn...vandaag ben ik aleen maar schoonmaken opruimen als een zombie lopen maar toch ik heb nog een kindje die bijna word rond lopen en jammer genoeg ze vraag weinig aandacht maar heeft voordeel kan ik mooi opruimen en huilen want ik ben beetje harde tante ik heb al gezegt tegen me zelf dat ik niet de eeniste ben en misskraam komt bij elke vrouw vaak voor en die gaan gewoon veder met leven ik wil zo goed duidelijk typen maar valt niet mee praten gaat makkelijker dan typen ..zo ik ga mn klein prinsesje uit bed halen mn schat wat ben ik dankbaar ook al ben ik pas bij mn 18 weken achter gekomen dat ik zwanger was ben ik blij dat het dat bij mij zo overkomen is want ze is bijna 2 jaar oud en ze zal mijn altijd wonder speciaal kindje zijn van ons ondaks dat ik niet wist dat ik pcos heb toen der tijd. ..ik stop met typen ze zeiden wel dat ik over maandje of 2 dat ik mag beginnen met nieuwe ronden dat moet ik ook niet vergeten zeiden ze en dat niet meteen moet denken misskraam geen kinderen meer krijgen dat is onzin maar ik moet wel zeggen vind nu wel eng om dat idee als ik groen licht krijg ik moet eerst dit nog laten zinken...moet ik purgegon weer krijgen en provera pfff even nu niet aan denken sorry lang verhaal ik ga nu echt stoppen met typen want praten gaat makkelijker dan typen maar nu wachten op misskraam en komt die niet dan currete zit ik tegen op ...hoop dat spontaan eerder komt maarja niemand weet nou dames dankje voor lezen van mij verhaal..en onthou ieder vrouw is anders en dames die dit lezen die bang zijn voor miskraam het lig niet aan ons maar moeder natuur wil ons gewoon beschermen en ja ik zeg nu makkelijk maar hard om zeggen leven gaat veder..ik wil zelf ook niet horen maar is zo wel helaas groetjes van mij xxx