Hoi dames, ik had ontzettend veel klachtjes deze maand en was er ook van overtuigt dat het raak was... maar nou ben ik ongesteld geworden tenminste ik vloei erg, en ik verlies echt onwijs veel bloed .. normaal heb ik dit niet .. zou het kunnen zijn dat het is ingenesteld maar dat t niet is blijven ''zitten''? en dus een vmk is ?
heey meid, het zou een vmk kunnen zijn,maar je kunt ook gewoon heftiger ongesteld zijn dan anders, dat heb ik zelf ook wel eens en mijn ervaring is dat menstruatieklachten heel erg veel op een beginnende zwangerschap lijken, maar ik denk dat je er niet achter kunt komen,of dit nu een vmk is of een heftige menstruatie? heel vaak hebben vrouwen namelijk een vmk zonder dat ze uberhaupt hebben geweten dat ze zwanger waren, als je het echt wilt weten zou ik misschien een zwangerschapstest proberen al weet ik niet eens of die zo vroeg uberhaupt al positief zou zijn? het is dus een beetje gissen allemaal,en ik weet niet of je jezelf er echt mee helpt? ik snap wel dat het heel vervelend is allemaal! sterkte ermee! liefs