Wie ook korte menstruatie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Meiske80, 7 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Sinds mijn MA een aantal rondes terug heb ik een menstruatie van 3 dagen, waarvan 1 normaal en de andere dagen maar een beetje. Hiervoor was ik ongeveer 5/6 dagen waarvan 2/3 dagen normaal en daarna minder.
    Herkent iemand dit? Zou dit kunnen betekenen dan mn baarmoederslijmvlies nu dunner/ te dun is of zegt dat niks?

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb een menstruatie van anderhalve dag. Een dag normaal en een halve dag spotting. De 18e moet ik naar de gyn dan ga ik het eens vragen. Volgens Google was het geen punt...

3. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    ben ook wel benieuwd wat je gyn dan gaat zeggen.
    We zitten nu in ronde 12 voor een 2de kindje terwijl ons eerste kindje er in ronde 2 was. Vroeger had ik altijd een dag of 4-5 rood bloedverlies maar sinds de bevalling van mijn 1ste kindje heb ik maar 2 dagen echt helderrood bloedverlies en dan nog een 3tal dagen bruinverlies.
    Vraag me dus ook af of er misschien iets is met het slijmvlies en doorbloeding waardoor het nu niet wil lukken.

4. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ik heb een menstruatie van 3-4 dagen, waarvan 1 a 2 met helderrood en de rest alleen bruinverlies. Ben bij de gyn geweest, maar alles is goed :)
    Ik vind het wel lekker, met koper spiraal zat ik vaak en 8-9 dagen en dan ook een dag of 4 echt veel. Scheelt ook een hoop
    Tampons :p

Maar zeker als het niet lukt je ha wel bellen hoor! Heeft bij mij wel zorgen weggenomen :)

5. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ben benieuwd dan... ;)

6. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik was na het stoppen met de pil ook maar 1 dag echt ongesteld! Dat geeft allemaal niks! Succes!

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb het de gyn gevraagd en het maakt niets uit. :)

8. JackyiRo

JackyiRo Actief lid

23 mrt 2012
    218
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook eentje, voor mn eerste bevalling altijd 5/6 dagen flink bloedverlies. Nu we voor een tweede gaan hoogstens 2 dagen. Wel lekker maar je vraagt je iid af of het slijmvlies wel dik genoeg is. Wel veel bruinverlies voor en na het bloedverlies. En ik heb het gevoel dat het iedere ronde minder wordt.

9. Mummy2012

Mummy2012 Lid

17 okt 2013
    78
    0
    0
    Ik heb altijd al slechts 3 dagen menstruatie gehad en ik heb een gezonde zoon op de wereld gezet. Mijn vriend en ik hebben er ook niet veel rondes voor nodig gehad, dus don't worry ;)

Wij gaan nu voor een 2e kindje, ronde 1 :D

10. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Thanks, laten we hopen dat het hier ook lukt ;)

11. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ohhh dat is fijn :) dankje!

12. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Wou dat die van mij ook zo kort was! Ik ben altijd goed voor een dag of 7...

Deel Deze Pagina