vocht achter trommelvliezen en piepgeluid in oor

Discussie in 'De lounge' gestart door Hoop42, 17 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest omdat ik zo,n oorpijn heb en heel de dag een piepend geluid in mijn oor.
    Ik moet zowiezo naar kno arts voor terugkerende neusholte ontstekingen en volgens arts heeft mijn oorprobleem daarmee te maken.
    Ze zei dat er vocht achter mijn oor zat. Heb nu een kuur antibiotica gekregen en prednison en hoop dat dat rottige piepende geluid en de pijn over gaat. Dat ik normaal de tijd af kan wachten tot ik in augustus naar de kno arts moet.
    Wie herkend dit piepende geluid en hoelang duurde het voor het over was?
    Tis echt zo vervelend!

2. BlueApple

BlueApple Niet meer actief

Als het door het vocht komt dan kom je er nog wel vanaf. Google maar op tinnitus.

3. tulp123

tulp123 Bekend lid

7 feb 2013
    578
    281
    63
    Ik heb daar de hele dag last van dat piepende geluid in me oren, soms wordt ik er wel eens gek van hoor, maar ik weet eigenlijk niet beter heb er ook nooit bij stil gestaan dat je daar wat aan kunt doen.

Vergelijk het altijd met een hele hoge toon die steeds harder soms wordt en dan weer wat minder maar moe wordt je er soms wel van.

4. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dank je wel voor de reacties.

het is gelukkig weggegaan gisteren in de loop van de dag. het suist alleen nog een beetje. Maar hopelijk slaan de medicijnen snel aan.

Lijkt me erg vervelend als je dat altijd hebt Tulp123

Deel Deze Pagina