Oh ik had dat ook, echt waterig en kleurloos en liep soms gewoon langs m’n benen . Ik was overigens ook heel bang dat het vruchtwater was maar het was steeds toch echt afscheiding gelukkig. Maar je gaat je er inderdaad heel onzeker door voelen, zo vervelend.
Had jij het de hele zwangerschap of ook naarmate je verder kwam in de zwangerschap (2e trimester)? Hadden ze het bij jou ook getest met zo'n wattenstaafje?
Vanaf m’n 2e semester ongeveer. Ook niet continu maar af en toe ineens, super irritant. Ze hebben het niet getest, wel een paar keer voor gebeld maar de geur en omschrijving gaf aan dat het geen vruchtwater was.
Hier alle zwangerschappen heel veel hele dunne waterige afscheiding gehad waardoor ik altijd katoenen doekjes in het ondergoed moest hebben en die zijn dan na een paar uur echt nat. Nu de vierde zwangerschap sinds 11 a 12 weken weer net zo. Zonder doekjes is ook echt de broek nat. Kleurloos, waterig en veel. Maar ruikt duidelijk anders dan vruchtwater en droogt inderdaad wittig op. Kan dus heel goed dat er echt veel afscheiding is ook al met deze termijn.
Thanks voor al jullie reacties. Ik begin steeds meer te geloven dat het idd afscheiding is. Heel ranzig mss, maar als ik het voel lopen ren ik snel naar de wc om wat op te kunnen vangen met een vinger ofzo. Daarbij zie ik dan dat het idd toch wat wittig is en beetje plakkerig. (Sorry voor de details ). Dus ik denk dat het toch wel afscheiding is. Ik laat het donderdag toch voor de zekerheid testen, maar denk dst ik het dan daarbij laat. Tenzij het plots nog meer wordt. Wel raar hoe alle zwangerschappen anders zijn. Bij mijn zoontje kwam ik haast fluitend door de zwangerschap. Deze x volop moe, misselijk, afscheiding, pijnlijke borsten etc.
Even een kleine update. Vandaag nogmaals de hele mikmak laten testen en het lijkt nog steeds op afscheiding. Verder gaf de wattenstaafje dit ook weer aan. Ik heb voor de zekerheid ook urine ingeleverd vandaag bij de ha. Af en aan namelijk soms een drukkend gevoel, telkens plassen en soms lijkt het wat te prikken. Ik denk zelf dat de boel daar nu steeds meer onder spanning staat... maar we wachten de uitslag af.
Kleine update. Geen blaasontsteking gehad. En gelukkig soms ook weer "droge" dagen. Ik ga er dus nog steeds vanuit dat het afscheiding is.