korter zwanger dan ik denk?

Discussion in 'Zwangerschap' started by lmfao, Jan 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lmfao

lmfao Actief lid

Aug 16, 2007
    348
    0
    0
    hallo dames!
    ik kreeg gisteren een vrouw over de vloer van moeders voor moeders die dus een test met mij deed,volgens haar ben ik nog geen 6weken zwanger omdat HAAR test iets minder duidelijk was dan mijn kruidvat test.
    is het dan toeval dat ik een maand mijn menstruatie heb over geslagen en daarna zwanger ben geworden?
    ik ben namelijk vanaf 14 nov niet meer ongi.zij heeft mij echt heel erg aan het twijfelen gemaakt omdat ze er van overtuigd was doordat ik met 11 dagen overtijd nog geen positieve test in handen had,maar ik denk had ik eerder een test gedaan inplaast van 26dagen overtijd was die ook positief geweest.

2. wens3

wens3 Fanatiek lid

May 29, 2007
    1,093
    0
    0
    Het kan zijn dat jij minder hcg in je urnie uitscheidt dan 'de gemiddelde vrouw'. Heb je binnenkort een termijecho?

3. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Volgens mij kan je dat niet zien aan de kleur van het streepje. Daar heb je toch echt een echo voor nodig.

4. lmfao

lmfao Actief lid

Aug 16, 2007
    348
    0
    0
    ik krijg nog geen echo nee 21 jan alleen een gesprek.en dat dacht ik ook dat je het niet kunt zien aan het streepje maar ze was er van overtuigd.

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

Nou dat lijkt me niet dat je dat aan het streepje kan aflezen!

Het zijn volgens mij ook allemaal vrijwilligers, dus zonder medische achtergrond. Alleen een echo kan uitwijzen hoe ver je zwanger bent.

6. misspiggle

misspiggle Bekend lid

Sep 29, 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Hoi Imfao,

Hier eigenlijk hetzelfde antwoord, volgens mij kun je dat ook niet zien aan de dikte van het streepje.
    Een echo is de enige manier om zekerheid te krijgen over hoeveel weken je bent.

Groetjes misspiggle

7. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    Je kunt iig niet aan het streepje zien hoever je bent, de een maakt nu eenmaal meer en sneller hcg aan dan een ander.

Ik ben zelf ook al vanaf 4 nov niet meer ongi geweest, maar weet doordat ik heb getemperatuurd, dat ik een hele late eisprong heb gehad deze maand en dus niet verder kan zijn dan 6+1 weken.

Een echo kan je alleen vertellen hoever je ongeveer bent.

8. lmfao

lmfao Actief lid

Aug 16, 2007
    348
    0
    0
    inderdaad ik zie het vanzelf wel,ik zeg gewoon 21 jan tegen vk dat ik heel erg twijfel misschien dat ze dan al een echo willen maken voor me.

9. Niet meer actief

Streepje zegt niks idd, bij mij was het een dikke vette streep, en was ook net zover als jij.

Miss heb je idd minder hcg in je urine, precies zoals Wens3 zegt.

10. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    als je gewoon zegt dat je heel onregelmatig ongesteld bent en niet precies meer weet wanneer je voor het laatst ongesteld was doen ze misschien wel een echo de eerste keer, dat hebben ze bij een vriendin van mij in ieder geval wel gedaan

11. lmfao

lmfao Actief lid

Aug 16, 2007
    348
    0
    0
    hmm dat is inderdaad wel slim weet ik het ook gelijk.

Share This Page