Ervaringen Kids Playground met 1-jarige

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Omelet, 26 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Het duurt niet lang meer of onze baby wordt 1 jaar.. we willen graag iets leuks met hem doen en aangezien hij dol is op spelen met andere kindjes zaten we te denken aan een indoor speeltuin, ik lees op dit forum positieve ervaringen daarover.

Ons oog is gevallen op Kids Playground in Apeldoorn en ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met deze speeltuin (of andere met een kindje in dezelfde leeftijd).
    Succes of niet?

2. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn niet in Apeldoorn geweest. Wel in delft en zoetermeer. Ze vindt het helemaal geweldig!
    Ze is al geweest voordat ze 1 jaar was (en ook rond die leeftijd). Inmiddels klimt en klautert ze overal op en over. Ze vindt de ballenbak super en het springkussen ook. Echt een aanrader. Gewoon een keer proberen!

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wat leuk om te lezen :)

4. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Ik vind dat in Apeldoorn het babygedeelte wel heel klein is. Mijn dochter vermaakte zich prima daar op die leeftijd hoor, maar was er wel snel op uitgekeken.

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hmm heb je betere ervaringen met andere soortgelijke speeltuinen in de regio?

6. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Pff... ballorig zutphen heeft een groter gedeelte voor kleinere kinderen. Verder ken ik er geen in de regio.

Deel Deze Pagina