Ik heb gisteren en vandaag een wortelkanaalbehandeling gehad. Vandaag was het heel erg pijnlijk, lag te kermen op de stoel. Ik maak me nu ernstig zorgen om mijn kindje, die pijnen geven nogal wat stress. Kan dit veel kwaad? Kan iemand me misschien gerust stellen? Mijn VK neemt al niet meer op, bel meteen morgenochtend.
Hee meid, Maak je niet teveel zorgen! Je kindje kan wel een stootje hebben. Er zijn genoeg vrouwen die tijdens de zwangerschap op een of andere manier aan stress worden blootgesteld. Als het langdurig is, wordt het een ander verhaal, maar zo een keertje lijkt mij niet schadelijk. Paracetamol helpt niet zeker? Neem in elk geval geen andere pijnstiller! Sterkte!
ach nee guppie, maak je geen zorgen hoor! Zo werkt het echt niet dat als jij pijn hebt dat de zwangerschap opeens op zijn einde loopt.. Neem maar een paracetamol en ga lekker in bad ofzo.. Even de zinnen verzetten Liefs Paula
nee meis, maak je geen zorgen. Als het langdurig is dan wordt het misschien een ander verhaal, maar een paar dagen kan geen kwaad. Al kan ik me wel voorstellen dat je helemaal gek wordt van die pijn. Neem je wel af en toe een pcm? Want fdat mag gewoon hoor als je zwanger bent. sterkte meis!
Nee hoor, als dat zo is dan overleeft geen enkel kind de bevalling. Die is vele mate langer en pijnlijker dan een behandeling bij de tandarts... Niet teveel zenuwen ovcer dit soort onvermijdelijke dingen hoor. We hebben allemaal onze portie stress/pijn tijdens de zwangerschap en wanneer het niet lang aanhoudt of de spuigaten uitloopt, kun je er gewoon vanuit gaan dat het allemaal wel goed gaat in je buik...
bedankt allemaal! Ik begon me af te vragen, hoe doen ze dat met zwangere vrouwen die een operatie nodig hebben? Die moeten toch ook een zwaardere pijnstiller? Ga morgen meteen de Vk bellen, misschien dat zij nog een goede tip heeft.