vocht, hoelang na de bevalling?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door sidmick, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Tijdens mijn zwangerschap hield ik heel veel vocht vast. Ik had steeds stijve vingers en pijnlijke enkelgerichten van de vocht. Iedereen zei "als je bevallen bent is dt zo weg" Nou mijn meisje in nu 3 maanden en nog steeds word ik iedere morgen wakker met stijve vingers, pas ik mijn ringen nog niet en zijn mijn kuiten giga doordat er nog vocht in zit. Hebben meer mensen dit zolang gehad? En wat kun je ertegen doen? (behalve selderij eten want dat vind ik echt heel vies)

2. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    Geef je BV? Dan schijn je vocht vasthoudt ook na de bevalling. Tenminste dat is wat mijn arts en osteopaat zeiden. Ik zou niet weten wat je er tegen kan doen. Misschien even contact opnemen met je HA?

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Nee ik geef geen borst dus daar kan het niet aan liggen.

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Oh nee, ik heb er ook heel erg last van, en tegen mij zegt ook iedereen dat het meteen na de bevalling weg is.... Vooral die handen baal ik zo van, en mn benen eigenlijk ook want ik kan mn laarzen niet meer aan. Had me zo op lekker mn laarzen aan verheugd.......

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Kan je geen plastabletten slikken eigenlijk als het zolang nog blijft?

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Ik kan dus ook gewoon nog steeds mijn laarzen niet aan. Vind het echt zoooo erg. Heb 20 weken op slippers gelopen en wilde zo graag weer in mijn mooie laarzen. Dat zit er helaas niet in :(

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    hier heeft het ook zeker wel een maand of 4 geduurt voor ik de indruk had geen overtollig vocht meer vast te houden

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik kan nog steeds mijn ringen niet aan en wordt nog wakker met verkrampte vingers...

laarzen gaat al weer wel ...

ben er voor naar de HA geweest en kan echt tot een jaar duren ....

(sorry)

9. vogue

vogue Lid

21 sep 2007
    93
    0
    0
    België
    je moet vocht met vocht bestrijden. Echt zeer veel drinken ook al denk je dan dat je nog meer water opstapelt, dit is niet zo.
    Ik denk eerder dat BV goed is om het vocht weg te krijgen. Ik het ziekenhuis had ik nog ongelooflijke dikke voeten en benen, echt verschrikkelijk maar na een week of drie was dit weg mede denk ik door BV en veel drinken. Ook veel bewegen.

Deel Deze Pagina