lieve vent van me :)

Discussion in 'Na de bevalling' started by Crazy angel, Nov 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

Jan 13, 2008
    794
    0
    0
    wat is mn mannetje toch ontzettend lief

hij helpt me met ALLES, ik hoef maar een kik te geven of hij rent al op me af :)
    als hij naar zn werk is geweest en terug komt, neemt hij altijd mn meisje van me over
    zodat ik ff lekker mn ding kan doen
    hij gaat er snachts altijd uit om de baby te halen als ze voeding wil

ik heb echt heel veel aan hem, ben em heel erg dankbaar :)

k lees overal dat het na de bevalling juist slechter gaat
    maar hier gaat het helemaal ok :)

2. Alita

Alita Niet meer actief

En zo moet het ook!
    Fijn he mijn mannetje is ook ontzettend lief, maar dat is hij ook altijd al geweest. Zo`n man kom je maar een keer in je leven tegen en die moet je nooit meer laten gaan! :D

3. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

May 28, 2007
    3,777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Hier ook zo'n lieverd :D

Ik geen borstvoeding, maar hij stond/staat iedere keer mee op s' nachts omdat hij niks wil missen.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hebben jullie mijn man?

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    :) Heerlijk meiden! Lekker van genieten, en leg jullie mannen een keer extra in de watten ;)

6. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,056
    2,193
    113
    Brabant
    wat fijn he, die lieve mannen! die van mij is ook lief, maar door zn gezondheid te moe om er 's nachts mee uit te gaan of om de nachtvoeding te doen.. maar in het weekend heb ik een hele avond nacht en ochtend voor mezelf... lief he?

7. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Ow wat schattig :D
    Leuk he als mannen er zo over beginnen. Heerlijk vindt ik dat.

8. meinouw

meinouw Actief lid

Sep 16, 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    Als ik dit lees krijg ik ook zo'n zin om mijn man eens lekker te verwennen! Hij doet ook zo zijn best! Echt zo super!

9. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Ik heb er ook zo eentje :) Hij doet minstens even veel als ik en is echt een super leuke papa voor Thijmen. Ik vind het ook zo leuk om ze samen bezig te zien! En dat ondanks een burnout!

10. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Zie je wel mannen zijn super! Ik ben ook in het bezit :) van zo een super lieverd! Ben hier dan ook heeeeeeel erg blij mee! Hij doet werkelijk alles, met de kleintjes, maar hij probeert ook het huishouden te doen. Pobeert omdat het niet helemaal goed gaat, maar hij doet het in ieder geval, dat vind ik echt super lief van hem! Verder doet ie echt alles met de kleintjes en bij elke nachtvoeding is hij wakker geweest, gewoon omdat hij het zo mooi vond om te kijken hoe die kleintjes bij mij aan de borst aan het drinken waren/zijn. Goh en als ik hier allemaal weer aan denk, krijg ik gewoon weer heerlijke vlinders in mn buik :D!

11. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Hier nog zo een. Ik wist eigenlijk niet wat ik kon verwachten, hoe hij zou zijn als we eenmaal een kleine hadden, maar ik viel van de ene postitieve verbazing in de andere. Alles boven verwachting.
    Wij zorgen echt samen, hij heeft sochtends de zorgtaak ik neem het smiddags en savonds over. Sweekends doen we het samen.
    Maar hij doet het zo super goed echt boven verwachting idd. En hoe hij voor mij gezorgt heeft de eerste weken na de bevalling, ook toppie, toppie!

12. valhalla

valhalla Niet meer actief

Aw, mijn man is ook zo lief. Bij de bevalling was ie geweldig, en daarna ook. Constant bij ons en doen gewoon als hij thuis is alles samen met Lena. Ook tussen ons is gewoon alles het zelfde en das super. Je leest zo vaak gekke verhalen maar het hoeft helemaal niet.

Toen ik zwanger was ook hij had het op dag 1 al over 'jullie' en zijn hand zat op mijn buik geplakt zo leek het.

Lief om al die verhalen te lezen :D

13. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,356
    0
    0
    Het is inderdaad lief om al die verhalen over al die lieve mannen te lezen! Hier nog eentje met zo'n lieverd in huis, ik ben echt dolgelukkig en smoorverliefd op allebei m'n mannen hier thuis!

14. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

Oct 30, 2007
    2,828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Hou ze maar goed vast die mannen van jullie :)
    Ik heb er geen...

Liefs bizzy

15. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :D hier ook een hele lieve :)
    hij is zeeman, zit op de grote vaart en is 3maanden weg en 3maanden thuis.
    de afgelopen keer heeft hij langer gevaren zodat hij langer thuis kan zijn. hij is al van begin augustus thuis en moet half januari weer weg voor 3maanden, dat wordt erg zwaar voor hem en mij :(
    het voordeel is dat hij nu gewoon thuis is, morgen wordt leah 6weken en hij kan al 6weken samen genieten van alles. de eerste dagen heeft hij haar meer verschoont dan ik :)
    toen we overgingen op flesvoeding vond ik het vooral erg leuk dat hij ook flessen kan geven en het ook doet.
    hij geeft bijna altijd de laatste voeding.
    als hij s'avonds boven achter de pc zit en ze huilt omdat ze honger heeft. komt hij gelijk kijken. als ik anders vroeg of hij even kwam kon ik zo een kwartier zitten wachten, maar als ze een kik geeft komt hij gelijk :)

vind het ook grappig dat leah heel erg op hem reageert, op zijn stem al toen ze nog in de buik zat, maar nu ook heel erg (af en toe meer dan op mijn stem) en als ze naar hem lacht zie je gewoon dat hij een beetje smelt vanbinnen ;)

16. valhalla

valhalla Niet meer actief

Mijn man heeft ook gevaren, eerst koopvaardij en later op een kabellegger :D Hij zit nu al weer even aan de wal. Heeft zijn voordelen en ook zijn nadelen he, varen... Dat is wel relaxed trouwens, 3 op 3 af.

Het lijkt mij erg zwaar om alleen met baby thuis te zijn, maar er zijn genoeg dames die het prima voor elkaar krijgen, daar heb ik wel bewondering voor!

17. Champy

Champy Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    2,533
    0
    0
    N.V.T.
    Ik ben ook één van de gelukkige!
    Maar hij is altijd zo geweest voor mij en sinds de kleine er is, is die dubbel zo lief!

Hij heeft de eerste maanden ook veel tijd met hem kunnen doorbrengen en nu vindt hij het zo moeilijk om ons tweetjes alleen te laten, maar het gaat goed en dat weet hij!

Ik hoop inderdaad dat ik hem net zo verwen (dat hij dat ook merkt) als hij mij, dan weet ik dat we allebei super gelukkig zijn!Al voel ik dat elke dag!

18. Mieni

Mieni Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,994
    0
    36
    Twente
    Die van mij is ook zo'n schatje.
    Hij gaat er 's ochtends altijd uit met onze oudste, weekend of werkweek maakt hem niets uit. Hij zegt dat hij best goed tegen weinig slaap kan en dat ik het wel nodig heb. Hij geeft ook wel eens de nachtvoeding als hij moet werken. Soms voel ik me schuldig omdat ik overdag best eens kan gaan liggen, maar ja tot nu toe is dat er ook niet van gekomen, want als de oudste naar bed gaat tussen de middag komt onze jongste zicht vaak melden voor melk. ;)
    Ik zeg het hem niet vaak maar ben zo blij met hem, er zijn maar weinig mannen in de omgeving die ik ken, die zo behulpzaam is in de huishouding en met de kinderen.

19. 2e op komst

Nov 20, 2008
    31
    0
    0
    Mijn kerel is ook een lieverd, maar doet een stuk monder dan de mannen van jullie.
    Ik ebn altijddegene die er's nachts uitgaat, maar dat is volgens afspraak. Ik ben huismama en hij werkt (meer dan) volledig, dus hij heeft zijn nachtrust hard nodig. In het weekend vraag ik hem wel eens om er een keer uit te gaan als dat nodig is. (Pepijn slaapt over het algemeen goed door, is ook al bijna 3, hahaha)
    Op zondag ben ik er als eerste uit, om met Pepijn naar beneden te gaan (meestal rond 7uur/half 8) ook nu ik 6,5maand zwanger ben. Het is voor hem de enige dag dat hij kan uitslapen, dus dat gun ik hem.
    Ik kan tussen de middag nog wel eens ff liggen, als Pepijn nog een dutje doet. En ik hoef er niet elke ochtend om half6/6uur uit voor mijn werk.

In het huishouden doe ik over het algemeen alles, maar ik vraag hem nu wel iets meer de wat zwaardere dingen te doen. Vuilniszakken vervangen en de kliko aan de weg zetten deed hij al altijd voor me.
    En hij is nooit te beroerd om iets te doen als ik het hem vraag, dat vind ik al een fijne gedachte.

We hebben samen goede afspraken gemaakt en als je daar allebei oke bij voelt, is dat het belangrijkste denk ik.

Vind zijn aandacht en belangstelling voor mij en onze zoon belangrijker, en daar is niets mis mee :)

20. roshi

roshi VIP lid

May 8, 2006
    6,706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    mijn mannetje is ook echt een schatje. helaas kan hij na zijn werk niet zoveel tijd met haar doorbrengen omdat ze een half uur erna naar bed gaat maar in het weekend maakt hij het helemaal goed :D

snachts word hij alleen wakker als Jenna echt huilt (en daar krijgt ze de kans niet voor want dan sta ik er al :oops:) maar dat vind ik ook niet erg want hij moet de hele week werken en ik niet dus ALS ze snachts komt (want de laatste tijd slaapt ze door) dan ga ik er gewoon uit en in het weekend ging mannetje weleens

wat een schatjes hebben we toch he :D

Share This Page