Vocht in baarmoeder. Dreigende miskraam???

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Diana76, 9 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diana76

Diana76 Actief lid

31 jul 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Diverse vraagjes met mijn verhaal.....
    Ik ben nu bijna 6 weken zwanger middels ivf. Een paar dagen geleden zag ik dat ik helder rood bloedverlies had. Alleen met afvegen tijdens toilet bezoek. Ik was daar natuurlijk flink van geschrokken en heb contact gelegd met mijn ziekenhuis en een echo gekregen.

Nu zag ze op de echo geen vruchtje in mijn baarmoeder zitten. Alleen een hoop vocht. Ze zei dat dit natuurlijk niet goed was en ik moest me maar voorbereiden op een miskraam.
    Ze zag het vruchtje ook niet op een andere plaats zitten, gelukkig, want ik heb eerder een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad.

Ik vroeg me af of mensen weten of vocht in de baarmoeder altijd te betekenen heeft, dat dit een miskraam word?
    Wat ik zelf ook opvallend vind, is dat ik vanmorgen wat erger bloedverlies heb gehad, maar dit was 1 malig en daarna is het weer gestopt. Nu alleen een beetje met het afvegen.
    Dit baart mij ook zorgen, want zo ging het met bbz precies hetzelfde.

Ik was benieuwd wat jullie ervaringen hierover zijn en of iemand een soort gelijk verhaal hebben meegemaakt.

2. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik heb er geen goede ervaringen mee helaas.

Ik had ook veel vocht in mijn baarmoeder en dit werd een miskraam.
    Hopelijk betekent het voor jou niks.

Moet je nog wel terug volgende week of gaan ze er nu vanuit dat het een miskraam wordt?

Sterkte met die onzekerheid!

3. Diana76

Diana76 Actief lid

31 jul 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maandag heb ik een afspraak staan voor een nieuwe echo.

Ik ga er ook vanuit dat dit een miskraam word. Mijn zwangerschapsverschijnselen zijn ook af genomen.

In ieder geval bedankt voor je reactie.

4. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Ik heb wel ervaring met bloedverlies tijdens de zwangerschap, maar niet met vocht in de baarmoeder. Althans niet dat ik weet. Ik kreeg namelijk bloedverlies toen ik op vakantie was en toen kon ik geen echo krijgen. Eenmaal in Nederland wel een echo gehad met 8 weken en toe was het goed.

Sterkte en ik hoop dat het goed komt

5. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Meid wat heftig! Gaat het een beetje met je?
    Ik had helaas bij mijn eerste miskraam ook licht roze bij afvegen, toen dagen niets, echo's wezen op zwangerschapsring, en week erna begon ik toch meer te bloeden... Miskraam op 6 weken..
    Bloed is helaas vaak niet goed, en bij 6 weken horen ze wel vruchtzakje te zien....
    Sterkte meid, ik weet helaas ook wat het is om het vaker mee te maken..
    Kus

6. Diana76

Diana76 Actief lid

31 jul 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, hoor, het gaat goed met me. Die echo heb ik wel weer een paar dagen geleden gehad, dus toen was ik iets meer dan 5 weken zwanger, maargoed dan nog ziet het er allemaal niet positief uit.
    In ieder geval bedankt voor je berichtje!

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Verplaatst naar onderzoeken en echo's.

Deel Deze Pagina