ervaring met groeiechos gezocht

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by MamaMel88, Jul 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

Sep 1, 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Vandaag eerste groeiecho gehad. Omdat mijn zoontje een grote baby was.Nu kan ik van mijn zoontje niet meer herinneren vanaf wanneer hij ging afwijken van gemiddeld. De echi wees vandaag uit dat kindje gewoon gemiddeld is. Nu vroeg ik me af hoe bij jullie de daarna uitviel ( nog steeds gemiddeld of toch groter/kleiner)? En of jullie kindje uiteindelijk groot/klein of gemiddeld was bij geboorte?

Ben benieuwd!

2. Purk

Purk Fanatiek lid

Nov 19, 2013
    3,189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de 20w-echo werd al aangegeven dat mijn dochter groot was, rond de 32w weer een echo en toen zat ze op P95 meen ik, dus nog steeds echt groot. Uiteindelijk is ze geboren met 37w en zat ze op P97,5 als ik het goed heb. Gelukkig bleef ze niet tot 42w zitten ;)

Om die reden nu weer een groeiecho gehad, met bijna 32w, en deze baby is echt zo gemiddeld als maar kan. Ben benieuwd hoe dat is als ze geboren wordt!

3. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    2,890
    636
    113
    Ik heb met 34 weken een groeiecho gehad. Kindje zat toen op P90. Volgende week dinsdag weer een echo. Als ze dan nog steeds aan de grote kant is, wordt de bevalling waarschijnlijk eerder opgewekt.

4. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

Aug 20, 2009
    4,390
    1,667
    113
    Female
    Randstad
    Hier bij de 20 weken echo gemiddeld, 24 weken ook gemiddeld en bij 28 afbuigende groei (kleiner) en nu met 32 nog meer afbuigend. Dus ergens tussen de 24 en 28 is de groei gaan stagneren.

5. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

Sep 1, 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Hoi dames, dank je! Afwachten is zo moeilijk he hihi. Verbaas me eigenlijk ook heel erg dat nog steeds gemiddeld is omdat ik in mn hoofd had dit word ookeen groot kindje hihi.

@purk: hier dus ook grote zoon. Vond je het niet gek om.nu te horen dat het kindje gemiddeld is :)?

Share This Page