Hoi dames, Ik had vandaag een echo controle om te kijken of alles er goed uitzag vanwege uitblijven zwangerschap en had zelf geen klachten ofzo. Alles zag er goed uit behalve dat ik wat vocht had in de baarmoeder en ze moest overleggen met haar collega van of dat normaal was. Ik had wel aangegeven dat ik in mijn vruchtbare periode was en waarschijnlijk vandaag mijn eisprong verwacht of gisteren al is geweest, maar ze zag op de echo alleen wat blaasjes en zei verder daar niets over. Na overleg met collega bleek het dus volkomen normaal te zijn dat ik vocht heb in mijn baarmoeder vanwege de vruchtbare periode eisprong. Mijn vraag is dan ook heeft iemand dit ook gehad? En klopt dat wat de gynaecoloog zegt dat t normaal is in Een vruchtbare periode? Alvast bedankt
Als je eisprong net geweest is, dan heb je inderdaad een klein beetje vocht in je baarmoeder of buikholte. Dat is volkomen normaal. Je kunt het alleen zien als de eisprong net geweest is.
Ja heb ook ooit een buik echo gehad en toen zagen ze ook wat vocht in/bij de baarmoeder. Had toen ook net mijn vruchtbare periode gehad
Betekend dat ook dat ik een eisprong heb gehad? Want ik gebruikte ovulatie testen en ze werden bijna donker maar maandag weer licht en heb dus geen positieve Ovulatietest gehad en dus dinsdag zagen ze die vocht in baarmoeder en ze zei niks over gesprongen ei of dat ie nog moet springen alleen dat de vocht bij ovulatie hoorde..snap er dus echt niks meer van