vocht in baarmoeder na curretage

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door roos35, 15 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roos35

roos35 Lid

4 jun 2015
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Stel mn vraag ook nog maar hier... Hoop dat iemand antwoord heeft. Maand geleden gecurreteerd na 9 wkn zwangerschap. Heel verdrietig allemaal.
    Nu heeft er vanmiddag een echo plastsgevonden en er zit iets in mn baarmoeder. Volgens de gyn zit er vocht, ik zag zelf ook duidelijk iets zitten. Mn zwangerschapstesten blijven ook positief. Hcg is geprikt en ik word nog gebeld met de uitslag. Is dit normaal? Verder geen buikpijn oid. Vorige week een kleine bloeding gehad. Iemand ervaring?

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik ben drie jaar geleden ook gecurretteerd, in de 20e week moeten bevallen van ons zoontje ivm trisomie18. Relatief weinig gebloed, beetje vergelijkbaar met een normale menstruatie
    Drie weken na de currettage "stroomde" het er in eens uit. Mn vrouwenarts gebeld en mocht langskomen voor n echo. Ik bleek een soort van reservoir/kuiltje in de baarmoeder te hebben, waardoor het bloed werd opgehoopt als het ware. En dat vijvertje was overgelopen.
    Dat was na een paar dagen echt weg. (echo wees dit ook uit)

Positief blijvende testen heb ik geen ervaring mee.

3. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Misschien toch wat restweefsel? Hopelijk gaat het er met de volgende menstruatie uit.

Succes!

Deel Deze Pagina