Hoi allemaal, Stel mn vraag ook nog maar hier... Hoop dat iemand antwoord heeft. Maand geleden gecurreteerd na 9 wkn zwangerschap. Heel verdrietig allemaal. Nu heeft er vanmiddag een echo plastsgevonden en er zit iets in mn baarmoeder. Volgens de gyn zit er vocht, ik zag zelf ook duidelijk iets zitten. Mn zwangerschapstesten blijven ook positief. Hcg is geprikt en ik word nog gebeld met de uitslag. Is dit normaal? Verder geen buikpijn oid. Vorige week een kleine bloeding gehad. Iemand ervaring?
Ik ben drie jaar geleden ook gecurretteerd, in de 20e week moeten bevallen van ons zoontje ivm trisomie18. Relatief weinig gebloed, beetje vergelijkbaar met een normale menstruatie Drie weken na de currettage "stroomde" het er in eens uit. Mn vrouwenarts gebeld en mocht langskomen voor n echo. Ik bleek een soort van reservoir/kuiltje in de baarmoeder te hebben, waardoor het bloed werd opgehoopt als het ware. En dat vijvertje was overgelopen. Dat was na een paar dagen echt weg. (echo wees dit ook uit) Positief blijvende testen heb ik geen ervaring mee.