Vocht in baarmoeder

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Blossom87, Oct 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Blossom87

Blossom87 Lid

Jul 18, 2013
    29
    0
    0
    Mijn man en ik hebben sinds een tijdje een onvervulde kinderwens. We lopen sinds 3 maanden bij een fertiliteitsarts. Alles is tot nu toe goed (zaad van partner, niets aan mijn eileiders en ook geen (sporen van een) soa.

Nu wilde de arts afgelopen week toch weer even voor de zekerheid een echo. Op de echo zag ze vocht in mijn baarmoeder, en ze vroeg me of ik zwanger kon zijn. Nadat ik aangaf dat ik dat niet wist omdat ik pas op dag 21 van mijn cyclus zat gaf zij aan dat het dan onmogelijk was (omdat het nog te vroeg was) verder vertelde ze me ook dat mijn baarmoederslijm goed dik was. Maar dat ze zich toch afvroeg hoe het kwam dat ik vocht had. Ze had daarom meteen de gynaecoloog gebeld en zij gaf aan dat het ook niets kon zijn en dat ik over twee weken maar weer voor een echo moet komen.

Nu is het alleen zo dat ik me zorgen maak, en dat ik heel de dag op zoek ga naar informatie :s. Daarom vroeg ik me af of iemand van jullie hier ervaring mee heeft??

Alvast bedankt.

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wil je wel even een hart onder de riem steken meis. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.

Welke dag mag je terug komen?

3. Blossom87

Blossom87 Lid

Jul 18, 2013
    29
    0
    0
    Was even weg, vandaar mijn late reactie. Dank je wel ik mag volgende week weer terug komen. Vind het echt heel erg spannend allemaal!

Share This Page