Nou zoals de titel het zegt heb ik idd een spoed echo gehad ivm met continu buikpijn Had vandaag om half 3 het ziekenhuis gebeld en kon meteen om 3 uur terecht. Eenmaal aangekomen was ik snel aan de beurt Heb een uitwendige en inwendige echo gekregen, Heb vooral pijn aan me hele buik en aan de bovenkant van mn baarmoeder. Bij de uitwendige echo kreeg ik ff de schrik van het leven ze vond t hartje in eerste instantie. Maar naar een tijdje duwen en porren vond ze het hartje eindelijk en dat klopte stevig. En onze beeb begon daarna goed te bewegen. Inwendige ging namelijk voor de baarmoedermond. En die is nog mooi gesloten en ze zei dat er een meting van 5 cm was van baarmoeder tot baarmoedermond en dat dat heel netjes was. Maar kreeg wel verplicht rust als dokter recept mee. Minimaal 3 uur per dag. En onze beeb liet heel mooi zn kont zien maar liet nog steeds niet zien als t een hij of zij is, want de dokter zei je bent nu toch hier en misschiens kan ik het nu wel zien maar nee dus maar vond dat op dat moment niet belangrijk maar de gezondheid wel dus nu ff wachten tot de 23 ste en han hopen dat de grote mysterie van t geslacht dan opgelost is
Als ik mn rust neem dan gaat het maar zoals vandaag, de kids hebben mn buik geverft en we hebben gewandeld. Dan ben ik weer de pineut en dan heb ik weer last van buikpijn. Ja weet dat t vroeg is met buikschildering maar over n paar weken mogen ze weer kribbelen