Ik heb altijd een cyclus van 30 dg gehad en nu ben ik 2 mei voor het laatst ongesteld geweest ik had op 16 mei een positieve ovu test en ik begon wat slijmerig bloed te verliezen van 19 tot 24 mei. Omdat ik zoveel pijn had kwam ik bij de gyn op 27 mei ik bleek dus een ovulatiebloeding te hebben gehad. Maar nu 3 weken later en een week overtijd geen ms en geen positieve test snap ik er niks meer ik had afgelopen zaterdag wel veel trekkerig slijmverlies maar ik kan toch niet twee keer een eisprong hebben?
Heeft de gyn gekeken of er nog een eitje zat dmv echo? Een ovulatiebloeding heb je rond je ovulatie en niet dagen erna als het roze was (roze rood is vers bloed, bruin is oud bloed). De pijn die je hebt gehad kan ook van het groeien van het eitje zijn geweest en dat hij dus veel later is gesprongen. (Eerste posi test dus geen eisprong geweest). Ik zou over een week nogmaals testen.
Ja ik had echt heel veel pijn die was nog aanwezig de 27e met de echo maar ze zag geen eitje meer alleen de holte er zat nog wat bloed zij ze...
Dan zou het kunnen dat hij vlak voor de echo is gesprongen. Dan ben je nog niet overtijd . ik zou dus volgende week nog een testje doen
Dan kan ik dus gewoon mijn ms nog krijgen denk dan niet zwanger we waren alleen 16 en 28 mei intiem in de dagen ertussen was mijn man op zakenreis. Wat een late ei heb ik dan gehad maarja je weet het nooit...