1e echo: terug van 8+1 naar 7+2

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door iellie, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iellie

iellie Niet meer actief

hallo allemaal,

gister eerste echo gehad
    Ik dacht 7+2 zwanger te zijn (volgens de berekeing met menstruatie, die berkeening klopte volgens Vk).
    Nu blijk ik volgens de echo echter nog amar 7+2 zwanger te zijn. Vk zei dat het vaker voor komt, maar mijn onzekerheid is aangewakkerd...
    Zijn er mensen die dit herkennen of hetzelfde hadden?
    Help! :(

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik veronderstel dat je bedoeld zelf gedacht te hebben 8 weken en 1 dag te zijn ? ik heb het ook gehad best een aardig verschil zelfs , ik dacht namelijk 8weken te zijn en was 6 weken en zie banner

3. iellie

iellie Niet meer actief

ja, sorry foutje, ik dacht inderdaad 8+1

4. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    ik dacht 8 weken te zijn maar bleek 6 weken en 3 dagen te zijn en zie banner later toen ik 10 weken hoorde te zijn was ik 9 weken... en zie banner

5. Tamireya

Tamireya Actief lid

25 mei 2012
    492
    0
    0
    Ik dacht ook al veel verder te zijn.

Had wel in februari een hele rare menstruatie van 3 dagen en heel zwak dus wist ook niet zeker of ik deze wel mee kon tellen.

Wij dachten dus dat wij eigenlijk bij de eerste echo minimaal op 7 plus zaten maar het is dan zeker schrikken als je alleen maar bij 5 weken bent en niet meer dan een vruchtzakje ziet.

Ben nu bij 12 plus 3 en ons boontje doet het prima :D

6. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Hier ook 9 dagen terug gezet bij de eerste echo en alle echo's erna klopte de berekening met de eerste echo de VK en echoscopiste dacht aan een eitje wat langer heeft rond gezwommen.
    Ik schrok er ook enorm van want dat zou betekenen dat ik positief teste met nog geen 3 weken en dat zou niet kunnen.
    Maar gelukkig gaat alles goed:D

7. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    wanner had je voor t eerst een positest?? was dat ook na nod?? dan is vast je eisprong wat later geweest.
    ik ben bij mn 2e dochter ook 10 dgn teruggezet.

8. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ook ik ben na eerste echo 2 weken terug gezet. Toen bij de 2de echo weer een week verder gezet.

9. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ik werd zelfs 2 weken terug gezet :D
    Was er heilig van overtuigd dat ik 14 op 15 november 2007 zwanger moet zijn geraakt precies 14 dagen na me laatste menstruatie.
    Toen ik me eerste echo kreeg met dachten wij 10 weken bleek ik er 8.0 te zijn.
    2 weken later met de combinatietest was de uitslag denifitief zoon lief was verwekt op 30-11-2007 en het leukste is ik ben op 30-11 jarig :D Beste verjaardagkado ooit!!!

10. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    Bij de eerste echo werd ik terug gezet van 8+2 naar 7+1. Dat ik iets terug gezet zou worden vond ik niet zo raar, maar met een volle week terug had ik wel erg vroeg positief getest. Bij de termijnecho ging ik van 12+1 weer naar 12+4 en dit bleek met de 20 weken echo ook wel te kloppen (en ook voor mijn gevoel klopte dit beter). In het begin zijn de ukkies nog zo klein dat het minste verschil in de meeting ook gelijk dagen scheelt.

11. iellie

iellie Niet meer actief

Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties! Het heeft mijn onzekerheid voor een heel stuk weggenomen! Dat is het fijne van ZP! :)
    Nu maar genieten!

Deel Deze Pagina