Morgen moet ik voor de 2e echo. paar weken geleden heb ik een grhad ivm lange cyclus en toen dacht ze dat ik 3 of 4 weken zwanger was. zou er nou al wel een hartje kloppen? Met 7e las ik van wel maar stel ik zou nu toch 6 weken zijn, is het dan wel mogelijk om al een hartje te zien?
Dat is wek vroeg ja! Ik heb een boekje mee gekregen waarin staat aan het einde van week 6 begint zijn hart te kloppen spannend allemaal
Wij hadden een kloppend hartje met precies 6 weken (via ivf, dus termijn was exact). Succes bij de echo!
Wat was er bij de vorige echo precies te zien dan? Al wel een zwangerschapsring? Hoop dat je het hartje ziet kloppen. Dat kan prima als je net 6 weken bent. Zal voor je duimen!
Bij de vorige was alleen verdikt baarmoederslijmvlies en een wit puntje erin. maar toen was ik ook pas 3 of 4 weken zwanger ik hoop het! Vind het nou wel spannend hoor
Ik had met mijn laatste 4 zwangerschappen allemaal met 6 w kloppend hartje. Echt een inimini streepje dat je supersnel ziet knipperen.
Nou ik heb vanochtend de echo gehad en er was een duidelijk hartje te zien wat stevig klopte en het vruchtje bewoog ook al steeds. De verloskundige was er zelfs verbaasd over.
gelukkig, ben heel blij voor je! heb net ook mijn eerste echo gehad, maar ben waarschijnlijk pas net vier weken dus was nog niks te zien behalve verdikt slijmvlies.. moet nog even afwachten dus..
Dat had ikbook met 4 weken, en een licht puntje erin. over een paar weken zul je versteld staan hoe hard datvgaat!
pf ja zenuwslopend dit.. mja hoop dat de twee weken zo voorbij zijn ik heb nu al een paar dagen last van krampen, meer in het midden van mijn buik. komt dit jou toevallig bekend voor?
Ja dat had ik ook, nu steeds wel eigenlijk. De vk zij dat dit kwam doordat je baarmoeder nu snel uitrekt en de banden daarom heen ook. Kan ook zijn omdat je darmen aan het verplaatsen zijn. ik heb eie eerste weken ook erg veel pijn gehad, soms kon ik er niet eens van stil blijven zitten of werd ik er wakker van. er gebeurt nu zoveel in je buik. succes! Die weken duren inderdaad erg lang, ik moest ook 3 weken wachten. Nuvweer trouwens. Probeet maar ve afleiding te zoeken en niet de hele dag dingen op te zoeken want dan lees je de ergste verhalen
Oooh wat leuk dat je het hartje al gezien hebt!! Ik kan ook niet wachten tot de 28e en hopelijk zien ml en ik ook een mooie hart actie