Na hoeveel dagen is nou de innesteling

Discussion in 'Zwanger worden' started by Fijnedag, Sep 30, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fijnedag

Fijnedag Bekend lid

Sep 5, 2017
    743
    541
    93
    Female
    Van Google word ik niet veel wijzer. De ene site zegt tussen de 6 en 12 dagen , dus gemiddeld 9. De andere site zegt weer tussen de 5 en 7 dagen.

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Alle opties die je nu noemt zijn mogelijk ;). Met andere woorden, er staat geen vaste dag voor en daarnaast is de innesteling meer een proces en geen moment.

Be Happy likes this.
  3. Fijnedag

Fijnedag Bekend lid

Sep 5, 2017
    743
    541
    93
    Female
    Dus tussen de 5 en 12 ? :).

4. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ja dat kan allemaal. Maar er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen. @RoGiJuLi had geloof ik al een innesteling op 4DPO en er zullen vast ook mensen zijn waarbij het pas 13DPO is.

Het lichaam is een wonderlijk iets en geen robot.

5. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,172
    5,147
    113
    Wat @manaolana zegt. Plus nogmaals, het is een proces van een aantal dagen, hè.

6. Fijnedag

Fijnedag Bekend lid

Sep 5, 2017
    743
    541
    93
    Female
    Oké dan is er nog hoop :p. Ik testte met mijn jongste dochter 4 dagen voor nod. En had nu 3 dagen voor nod een negatieve test, dus ik dacht gelijk jammer deze maand is het niet raak. Ik ging van een innesteling van 7 dagen uit.

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,006
    15,624
    113
    Nabij Utrecht
    Klopt .. op vermoedelijk 4 dpo innesteling, 6 dpo hele lichte test en op 7 dpo al duidelijker.
    Ook vanaf 6 dpo pijnlijke borsten (dat was de reden waarom ik zo achterlijk vroeg ging testen ;) )

Share This Page