Ik ben op zoek naar een mobiele telefoon, maar ik heb geen idee welke. Ik zit te denken aan Samsung? Maar welke? Of raden jullie mij een andere aan? Het moet er iig een simlock vrije zijn, want ik heb een sim only abonnement en ik wil er Max 200 euro voor uitgeven. Welke raad jij me aan?
Ik lees even mee, ik heb nu in twee jaar tijd twee telefoons gehad die ik na drie maanden al het liefst heel per ongeluk expres keihard tegen de muur wilde smijten. Dat waren een htc desire c en een huawei ( model weet ik niet) de enige telefoons waar ik nooit problemen mee heb gehad waren mijn oude trouwe nokia's van 'vroeger' , helaas hebben de moderne nokia's geen android maar windows. Anders had ik die genomen. Ik wil ook niet meer dan 200 euro uitgeven en ook simlockvrij. Wie o wie heeft de geniale tip voor ons?
Ik heb zelf een samsung, heb er nooit problemen mee.. Heb nu de s4, hiervoor de s3 en daarvoor de s2.. De laatste 2 zullen in je prijsklasse vallen denk ik, weet niet zo goed hoe nu de prijzen zijn.. Ik vind ze makkelijk in gebruik, heb geen vastlopers of andere problemen..
Heb altijd Samsung gehad. Was gewoon goed. Maar heb nu huawei (g7) en wauw das ook echt een heel goed merk, doet er echt niet voor onder! Ik zou het zeker aanraden de prijs is ook nog leuk bij deze toestellen. Tis echt geen Chinese rotzooi of zo.
Hoe lang heb je je huawei nu? Die van mij deed het de eerste tijd namelijk ook prima. Nu roept hij continu dat het geheugen vol is terwijl er een 8 gb kaart in zit waar nog 6gb van leeg is. Ik kan geen updates meer uitvoeren. Hij loopt steeds vast en af en toe valt hij helemaal uit.
Ik heb met de samsung mini's niks als gedonder gehad. Nu heb ik samsung s5 de grote niet de mini versie, en daar ben ik zeer tevreden over tot nu toe. Ik heb ook sim only en dus los toestel de s5 is duur maar geld waard eindelijk een toestel dat wel werkt en niet vastloopt, afsluit, ineens niet meer aan gaat en nog meer onzin.
Ik zat ook te kijken naar de s3 of s4, maar dan de gewone. Heb nu de ace, maar wat een rot ding. Zit snel vol, belt zomaar iemand, blijft hangen en wil vaak niet typen. Heel irritant.
Ik heb m nu een week of 3 Maar dat probleem wat jij schetst is herkenbaar. Vaak hebben de goedkopere versies van een merk daar last van omdat je bijvoorbeeld apps niet naar je SD kaart kan over zetten. Dat kan simpelweg met de Android versie niet. Het intern geheugen is dan vaak te klein. Want niet alleen apps en foto's enzo nemen plek in, ook gewoon het gebruik. Meestal is dat dus het probleem. Mijn zusje had dit ook met haar Samsung gio, rampenplan was dat terwijl ik het met mn s3 niet had. Updates krijg je op de oudere toestellen sowieso niet meer O ts, ze hebben nu voor onder de 200 euro de Samsung s3 Neo. Deed is het zelfde als een gewone s3 maar iets sneller, meer geheugen en een nieuwere Android versie.
Ik heb de Huawei p6. Prima ding voor dat bedrag. Hiervoor altijd Samsung gehad, maar tot nu toe geen spijt van de overstap.
Motorola Moto G (4G versie, die heeft ook uitbreidbaar geheugen. Dat heeft de goedkopere 3G versie niet). Valt mooi binnen het budget en is met de prijs/kwaliteit verhouding heel gunstig.
Ik lees even mee, ben ook op zoek naar een nieuwe telefoon. Heb nu een HTC Desire S van een jaar of 4/5 oud en die heeft zn beste tijd wel gehad. Ben er wel heel tevreden over, vind hem makkelijk in gebruik. Maar zoek dus weer eentje die makkelijk in gebruik is, niet al te groot en voldoende geheugen. Of de mogelijkheid om apps over te zetten op de SD-kaart, want nu kan dat niet en begint hij na een paar apps al te roepen dat het geheugen vol is
Ik lees ook even mee. Ik heb nu (ruim een jaar) een Huawei, maar ik sta op het punt om dat ding wat aan te doen. Is zoooooooo traag, valt soms ineens uit, echt rete-irritant.
Galaxy Ace is ook een rotding. Ik heb em ook gehad. Heb hem toen gekocht vanwege de gunstige prijs, maar ik betaal liever wat meer en dat ik er wel blij mee ben. Galaxy s4 mini is ook een hele fijne telefoon en echt niet klein zoals de naam het doet vermoeden. Touchscreen is super fijn en hij werkt gewoon goed. Vorig jaar juli kostte deze 275 euro. Maar waarschijnlijk is hij nu alweer wat goedkoper. Wellicht nog iets boven je budget maar zoals ik al zei: beter iets meer betalen en echt blij zijn met je tel dan een goedkopere nemen en je er vervolgens rot aan ergeren! Laat je ff weten wat je keus is geworden?
Ik heb een LG e975 en die bevalt goed. Tijdje terug viel ie met scherm plat op de grond: scherm in 1000 stukjes Het scherm vervangen kostte 110 euro en LG schijnt dus wel duur te zijn daarin, (onderdelen zijn duur, heb 'm ergens anders laten repareren). Als je dus een aantal modellen/merken hebt gevonden, zou ik ook even googelen op de kosten voor evt reparatie. Dat helpt dan mogelijk om de definitieve beslissing te nemen
Ik heb de Sony Xperia SP en heb hem al ontelbare keren laten vallen. Er zit werkelijk waar nog geen 1 barst of krasje op terwijl ik niet eens een hoesje erom heen heb zitten. Toestel zal nu zo rond jouw budget zitten. Geen gedoe met geheugen, prima telefoon!