Voorbeelden nesteldrang?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nicky1973, 24 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Ik ben 31 weken en heb sinds een week enorme nesteldrang. De babykamer moet nog af maar ik ben de hele dag door aan het poetsen, elk vrij momentje wat ik heb. Mijn huis is wel lekker schoon.:D
    Hebben jullie hele gekke dingen gedaan door nesteldrang? Ben heel benieuwd naar de reacties!

2. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik heb de kelderkast gedweild! Meerdere keren..
    En ook de koelkast werd dagelijks met een sopje schoon gemaakt haha.

Tot nu toe nog geen schoonmaakdwang, maar wel dat er bepaalde dingen "klaar" moeten nu haha.

3. Chaii

Chaii Niet meer actief

Alles wat stoffig kon worden deed ik heel dwangmatig in plastic doorzichtige zakken...
    Kinderwagen, boxkleed, maxicosi, etc.. :D hahaha
    En ik verzamelde pakken sap, hoe meer drinken in huis hoe beter.

4. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Grappig te lezen dat iedereen een andere tik heeft.

5. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil allerlei klusjes gedaan hebben voor de baby komt. We wonen bijna een jaar in dit huis, nooit haast gehad met klussen, maar nu ineens moet alles af.
    Onmogelijk natuurlijk, maar ik zie wel hoever ik kom.
    Nou heb ik eindelijk de logeerkamer en de trapkast uitgemest. Zag er tegenop, maar heerlijk dat het nu klaar is.
    Poetsdrang heb ik niet zo. Zou ook wel door het weer komen.
    Alleen de baby-kamer, die blinkt :)

6. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Wat gek he dat alles NU afmoet? Zag al weken er tegen op mijn kledingkast weer te sorteren, de tshirts en broeken netjes op een stapel. Vorige week in orde gemaakt, nu iedere keer als ik mijn kast opentrek wordt ik blij..:D

7. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Haha.. Dat heb ik ook gedaan. En verder de zolder, de nieuwe kamer van onze meid en natuurlijk de babykamer. Gisteren de badkamer een hele grote beurt gegeven. Als ik nu boven komen dan ben ik ook helemaal blij.
    Maar nu beneden nog. Ik heb helemaal nog geen tijd om te bevallen!

8. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ik heb alle kledingkasten leeggehaald, gesorteerd en weer op orde gemaakt.
    Een paar dozen die op zolder klaar stonden om uit te zoeken, heb ik maar even achter de schotten gezet, zodat ik ze niet in het zicht heb en het in elk geval opgeruimd lijkt.
    En verder probeer ik ondanks de BI toch alles goed stofvrij te houden. Gelukkig helpt mijn lieve moedertje me daar ook bij, anders zou ik gek worden.
    Maar de kraamverzorgster heeft straks bij ons in elk geval niks te klagen....

9. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Ow ja, een nadeel van (mijn) nesteldrang is wel dat manlief deze week wéér naar de stort kan rijden!

10. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Haha, je moet volgende maand? Wanneer van volgende maand? Heb je klachten?

11. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Het gaat gelukkig heel goed. Ik ben over 2,5 week uitgerekend. Dus ik heb nog even.. Onze oudste dochter is met 40+4 geboren, dus ik verwacht eigenlijk weer die kant op te gaan. Nog geen rommeltje aan de lucht namelijk!

12. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Zegt niets hoor, ik was ook met 40,5 bevallen en vorig jaar ineens met 39,2 gebroken vliezen, volgende dag bevallen.

13. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Haha, ja ik weet het. Maar ik ben er emotioneel gezien nog niet helemaal aan toe geloof ik..:). Deze zwangerschap is echt omgevlogen!

14. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Je hebt nog even om je voor te bereiden.

15. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Hier valt het mee met de nesteldrang moet ik zeggen. Heb wel mijn administratie helemaal bijgewerkt nu en heb onze slaapkamer helemaal uitgemest, maar geen poetsdrang ofzo. Misschien komt dat nog ;)

16. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Misschien ook lekker niet, kan je het laten doen..:p

17. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik wil wel, maar mn lijf wil niet! Rugpijn, harde buiken en gebrek aan iets van energie...

18. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik dat nooit ga krijgen.
    Zijn jullie normaal ook wel netjes? en dan nu gewoon extreem?

Ik ben normaal heel rommelig, en misschien nu wel iets netter. Dat zal dan vast mijn nesteldrang zijn, maar dan nog is het vaak een puinzooi :D Maar ik denk ook maar zo, als het maar netjes is rond de tijd dat ik moet bevallen en de baby komt ;)

19. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Al ons beddengoed opnieuw gewassen en gestreken. Ben normaal nooit zo'n strijkerd.
    Schrootjes in de badkamer geprobeerd te doen met een dweil, geen succes, tikte meteen een glaasje van een spotje eraf :)

20. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Oh jij flikkert alles dus gewoon weg?:D

Deel Deze Pagina