Vocht in de voeten

Discussion in 'Zwangerschap' started by chila, May 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

Dec 27, 2011
    671
    0
    16
    Ik ga nu ook met mega poten naar bed....
    Toen straks al een uur in een koud bad gezeten met de voeten maar heeft weinig zin gehad... Nu vriendlief maar wat kussen van zolder laten halen voor in bed, en dan hopen dat het morgen minder is en ik dus weer schoenen aan kan ipv slippers..... Zucht.... Nog ruim 16 weken te gaan.... Sneeuw waar blijf je?!

2. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Hier ook alleen komt erbij mij ook nog eens een lymfoedeem om de hoek kijken dus ook mijn benen zijn mega dik met de avond zit mijn broek gespannen rond mijn benen. Dit warme weer help niet echt.

3. JustNice

JustNice Bekend lid

Jul 3, 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    hier ook vocht in de voeten & enkels...... ziet er niet uit en voelt niet fijn!
    kan geen enkele schoen meer aan, dan maar op slippers!
    kussens in bed heeft de boel iets verlicht, maar kijken hoe de dag vandaag verloopt

4. miran336

miran336 Fanatiek lid

Hier gisteravond ook olifantenpootjes ;) Gelukkig nu weer iets afgezakt, vandaag maar weer op slippers.

We zijn even lang zwanger. Ik verbaasde me over "nog ruim 16 weken te gaan" in je bericht, klinkt veel korter dan te zeggen dat je 23 weken zwanger bent :D Dank voor dit inzicht :D.

5. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    "hihihi ik had het met name maandag want toen heb ik de hele middag met mijn benen naar beneden gezeten.
    Nu leg ik ze af en toe even omhoog als ik ze voel tintelen dus over het algemeen valt het mee.
    Zal straks nog wel erger worden ben ik bang

6. ikkie97

ikkie97 VIP lid

May 7, 2011
    10,969
    3,976
    113
    Hier bijna 37 weken en ook lid van de olifantenclub...

Ik heb ook hoge bloeddruk, maar het vocht viel steeds nog mee. Wel werd het steeds eenbeetje meer en nu met het warme weer is het niet veel leuker geworden...
    Het enige wat echt helpt is een voetenmassage, maar ja vriendlief is overdag aan t werk en heeft het ''s avonds na 5 minuten ook wel weer gezien...
    Zoveel mogelijk voetjes omhoog of juist in beweging, maar dat laatste is met dit weer ook niet mijn favoriet...
    Koud voetenbadje helpt wel even, maar daarna voelt het bij mij direct weer net zo strak en tintelend...

7. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

Dec 27, 2011
    671
    0
    16
    Hier ook bekend met lymfoedeem, maar voeten zijn nu wel heel erg!
    En steunkousen wil ik niet heb het al zo mega warm, dus probeer het steeds uit te stellen

8. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Dat probeer ik dus ook uitstellen het is inderdaad niet erg prettig met dit weer vooral niet

9. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    :D:D die hou ik erin:p

sinds het mooie weer heb ik ook dikke voeten, staat me nog wat te wachten dan.. het voelt strak aan en als ik erop druk voelt het als een blauwe plek, is dat normaal?
    met de dag word het erger

10. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,242
    16,619
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier bijna 27 weken zwanger en nu beginnen mijn voeten ook op te zwellen.Mijn handen worden ook dikker.pff ziet er niet uit.Veel water drinken.

11. Kattekit

Kattekit Bekend lid

Oct 10, 2011
    532
    0
    0
    Lastig kwaaltje is dat met dit warme weer

Het ging bij mij ook redelijk, totdat het zo warm werd. Ik heb gister zo'n beetje de hele middag in de tuin gezeten met mijn voeten in 't 'pierebadje' wat we normaal hebben staan voor de hond. Dat was wel erg lekker.

Mijn ringen heb ik inmiddels afgedaan, ik kon de ring van mijn ringvinger nu aan mijn pink dragen zonder dat deze afgleed....

Ik ben bijna 37 weken, dus dan hoor het er onderhand wel bij denk ik, alleen het beperkt je zo in het bewegen voor mijn gevoel..

Nog effies volhouden

12. Eevie

Eevie Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    2,491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hebben jullie ook dat je handen en voeten zeer doen van t vocht? Die van mij zijn niet superdik, maar wel erg gevoelig aan de onderkant...

13. moielle

moielle Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    1,377
    473
    83
    Female
    Flevoland
    Hebben sinds dinsdag nieuwe camera, dus maak echt overal foto van! Haha
    Bij deze mijn poezelige voetjes gevuld met vocht...
    Heb normaal platvoeten, met hele lange tenen en hele enge dunne enkeltjes:
    P5230004.jpg

14. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

Jan 14, 2011
    3,399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    zo zien die van mij er ook uit!
    Om te huilen gewoon, vind het zo erg.
    En het vocht drukt ook zo op mijn gewrichten :(
    We mogen wel weer terug naar 15 graden van mij!

15. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    bij mij juist aan de bovenkant, voelt als een flinke blauwe plek.

16. Leonike

Leonike Bekend lid

Nov 21, 2011
    521
    2
    18
    't lijkt wel een foto van mijn voeten.
    Hier ook al een week of 2 dat ik onwijs veel vocht vasthou.
    Vooral mijn voeten, maar ook mijn handen (zeker als ik heb gelopen, dan hangen mijn handen naar beneden).
    't Doet soms gewoon pijn.
    Vanavond maar eens een voetenbadje proberen

Share This Page