Onzekerheid Bevruchting help!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door D289, 19 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D289

D289 Nieuw lid

19 mrt 2019
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hallo,

Ik heb een vraag ik ben momenteel 17 weken zwanger. Ik heb een onregelmatige cyclus maar nu vraag ik me af wanneer mijn bevruchting heeft plaats gevonden. Ik heb op 22-11 sex gehad en daarna in december weer, als ik uitga van de vk en wat ik op internet vind denk ik dat de bevruchting inderdaad in december was. Kan het ook zo zijn dat ik in november bevrucht kan zijn? Dat klopt niet met de aantal weken dat k zwanger ben namelijk… ik vraag me af wanneer ik bevrucht ben...

Alvast bedankt!!

2. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Als je nav de termijnecho nu uitkomt op 17 weken dan vond de bevruchting begin december plaats. Ik ben nu 17.4 en weet dat de bevruchting plaatsvond op 30-11. Ik denk dus dat het belangrijk is te kijken naar wat ze met de termijnecho zeiden omdat dit over het algemeen voor ieder kindje rond dat termijn gelijk is.

Edit, van 22-11 had je nu dus bijna 19w zwanger moeten zijn. Dat verschil had met de 12w echo wel op moeten vallen lijkt me.

D289 vindt dit leuk.
  3. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.308
    28.488
    113
    Als de verloskundige (aan de hand van de termijnecho) zegt dat je nu 17 weken zwanger bent, dan ben je dus bevrucht in december en niet in november. Anders zou je nu 19 weken of zo moeten zijn.

D289 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina