Bij mijn vorige had ik met 15 weken geslachtsbepaling. Ik keek net op hun site en zag dat het al vanaf 13 weken kan? Is dat niet veel te vroeg? Of hebben toevallig dames hier ervaring mee?
Wij kregen met 13 weken bij pretecho&zo te horen dat we een jongetje kregen. Dit was overduidelijk zo!
Oke 😃 vorige keer zei die vrouw aan de telefoon vanaf 15 weken en nu staat er opeens vanaf 13 weken. Vandaar mijn twijfel. Het klinkt zo vroeg! Nu nog maar 5 weekjes wachten dus
Hier ook met 13 weken geslachtsbepaling laten doen e idd het is een jongen . Als ze het niet zeker weten dan zeggen ze ook niks en mag je terugkomen gratis. Groetjes
Mijn nicht heeft het met 13 weken laten doen en er is inderdaad een meisje gekomen. Ik heb wat langer geduld gehad en heb de 20 weken echo afgewacht en doe het waarschijnlijk weer.
Ik las op de site van een echobureau in de buurt dat ze nu ook geslachtsbepaling doen vanaf 13 weken. Voorheen was dat ook 15 weken dacht ik. Degene die rond 13 weken een geslachtsbepaling hadden, was de echo in- of uitwendig?
Maar zijn het met 13 weken niet gewoon nog de nub's die je ziet? Dat is volgens mij nooit helemaal zeker.
Uitwendig en het was echt heel duidelijk het geslacht wat je zag. Zelfs wij konden zijn mannelijk geslacht zien.
Met 12+6 zagen we op de echo,uitwendig, een jongensnub. Na mijn weten is er met 13 weken ook nog niet t geslacht te zien maar de nub. We hadden 80% zekerheid. Met 16 weken zagen we idd een piemeltje en met de 20 weken echo werd dit nogmaals bevestigd.
Hier met exact 13 weken overduidelijk een jongen hebben we zelf gelijk gezien. Viel niet over te twijfelen Ik ben in lommel geweest
Ik ga naar Vlissingen. Morgen eerst ff de echo bij de gynaecoloog afgraven als die goed is ga ik afspraak maken. Maar als ze aan de hand van de nub gaat kijken wacht ik wel tot 15 weken
Ik ook met ruim 13 weken naar geslacht gekeken en was hartstikke fout bleek bij de 20 weken echo! Dus gaat lang niet altijd goed hoor. En mijn wens werd bevestigd bij die 13 weken maar bij de 20 weken echo enorm onderuit gehaald. Resultaat: teleurstelling en verdriet. Tuurlijk is gezondheid belangrijker laten we dat even voorop stellen en duidelijk hebben. Maar het is wel een enorme domper als je wens bevestigd wordt en dat later toch niet goed blijkt te zijn.