Zwanger of toch cyste aan de eierstok?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Loutje83, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loutje83

Loutje83 Actief lid

11 dec 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    Mijn vriend en ik hebben sinds 2 weken besloten om voor een 2e tegaan.
    Mijn zoontje is vorig jaar geboren doormiddelvan een keizersnede daarbij hebben ze ook een cyste verwijderd inclusief mijn linkereierstok.
    Nu heb ik sinds een paar dagen pijnlijke steken onder mijn litteken en aan de rechterkant. Nu moest ik van mijn gyn direct contakt opnemen als ik last kreeg aan de rechterkant. Dit heb ik dus vanmorgen gedaan. Ik kan daar pas 9 dec terecht! Terwijl de pijn er gewoon voor zorgt dat ik snachts niet kan slapen. NU heb ik dan maar een afspraak gemaakt bij de huisarts.
    Mijn vraag is nu zou dit eventueel zwangerschapstekenen kunnen zijn? Aangezien mijn borsten nu ook groter worden (zit ook een harde schijf achter beide tepels) en er komen blauwe aderen op of zou het toch mijn eierstok zijn?

Alvast bedankt!

Groetjes Marlou

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Wat het kan zijn is dat je je eisprong hebt gevoeld. Bij sommige vrouwen kan dit best gevoelig zijn. Het is verstandig dat je het nu via je huisarts speelt. Hij kan vaak regelen dat je wat snelle rbij de gynaecoloog terecht kan!

Imke

Deel Deze Pagina