Ik heb nu al last van vocht in mijn voeten. Nog niet zo erg als bij de eerst zw.schap maar mijn allerfijnste slippers die knellen al Ik loop zomers altijd op die slippers... Dus het liefst een laag model waar ik zo kan instappen of 1 met ritsen aan de zijkanten. Want schoenen aantrekken is ook al een hele taak. Thnx
Hier ook al Lang leven de Birkenstocks Niet het charmants , maar die kan je verstellen als je meer last van vocht hebt En ze geven goede ondersteuning
Ik heb uiteindelijk na een stuk of 10 verschillende slippers besteld en gepast te hebben toch maar birckenstocks besteld en ze passen. Heb wel met 1 bandje besteld, de teenslipper zat nu al aan de strakke kant Ik vind ze echt niet mooi maar het enige wat nu comfortabel zit.... nog 9 weken te gaan. Veel drinken, benen zoveel mogelijk omhoog en hopen dat tniet erger wordt
Dat word dan toch birkenstocks kopen...ik ben er echt geen fan van maar last en pijn aan mijn voeten ben ik nog minder fan van
Ik pas zelfs geen birckenstocks meer, mijn voeten zijn van nature ook al vrij breed en nu helemaaaaal. Ik ben overgeleverd aan de breedste crocs. Zit eigenlijk heerlijk, maar ik merk dat ik me excuseer tegenover iedereen die een blik op mijn voeten met crocs werpt hihi
Haha . Nou kan ik dat laatste ook wel inkomen Maar ja als dat het enige is wat goed zit Zag laatst bruidscrocs
Hahaha nee toch?! te bizar haha. Ik heb ondertussen hush puppys gekocht. Deze lijken op birkenstocks, vond de echte wat te duur. En een sneaker achtige schoen met een heel zacht voetenbed. Die zitten echt super lekker. Veters hoeven niet vast dus kan er zo in en uit. Merk weet ik nu even niet. Zal t nog doorgeven voor degene die interesse heeft.
Bruidscrocs??? Moet niet gekker worden! Crocs zijn gruwelijk. Maar met die dikke buik heb ik wel een excuus Het merk vd sneakers interesseert me wel!
Ik pas mijn skechers nog steeds ondanks mijn dikke voeten. Verder Birkenstocks idd op het laatste gaatje
Het merk van de sneakers zijn; Sprox easystep Ik heb ze gekocht bij de scapino. Weet niet of die winkel nog overal ligt in t land. Zal ff kijken of ze ook op internet te kopen zijn.
https://www.scapino.nl/sprox-dames-sneakers-1016130761360 Deze heb ik. Het voetenbed zie je niet op de foto maar geloof me, t loopt heel lekker
Bij mijn eerste zwangerschap hield ik ook al vanaf vroeg in mijn zwangerschap vocht vast. Ik heb toen croque teenslippers gekocht. Zaten heerlijk en draag ze nu nog (mijn zoontje wordt al bijna 8 ). Bij mijn tweede zwangerschap was in de winter zwanger, dus helaas geen weer voor mijn croques slippers. Ik heb toen een goedkope schoen bij de Scapino gekocht met klittenband. Twee weken voor de bevalling knapte zelfs die schoenen kapot. Heb toen goedkope instapslippers (van leer) gekocht voor de laatste weken, want kon inmiddels nergens anders meer in.