Ik voel helemaal niks?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door palmie37, 27 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hallo meiden,

Ik ben nu zwanger van mijn 1ste hummeltje en voel helemaal niks in mijn buik!
    Heb met 8 weken een echo gehad en alles was goed met een mooi kloppend hartje maar op heel veel trek in eten, moe en smorgens af en toe een beetje duizelig voel ik helemaal niks:(

Wie herkent dit?

Liefs Palmie

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

wat zou je willen voelen dan?

maak je niet druk, ik had verschrikkelijke krampen rond 8 weken, dat was niet zo leuk... niets voelen is een stuk normaler dan dat ;)

3. machsdoch

machsdoch Actief lid

8 jan 2009
    485
    0
    0
    Wees blij!!
    Mijn moeder had dat ook, die merkte ook niets.. Moeheid is trouwens al een bekend symptoom op zich;) Ik was met 10 weken vreselijk misselijk! Dat had ik liever niet hoor! Geniet ervan zou ik zeggen!:D

4. valhalla

valhalla Niet meer actief

Bij beide zwangerschappen voelde ik niets in het begin. Inderdaad, beetje duizelig en wat moe, maar verder niets. Ik was ook beide keren best een beetje verbaasd dat ik toch echt een babietje zag op de echo's :D Beetje lastige tijd he! Nog geen buik, geen schopjes voelen en wel zwanger. Komt snel genoeg goed :)

5. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Ik denk ook niet dat je je zorgen hoeft te maken. Ik voelde de eerste vijftien weken bijna niets. Ik was alleen maar heel erg moe. Voor de rest niet misselijk of niks. Ik kreeg wel op een gegeven moment wat buik krampen, dat was dus het groeien van de baarmoeder.
    Maak je geen zorgen, en wees maar blij, later in de zwangerschap krijg je misschien wel nog kwaaltjes en dan kijk je met weemoed terug op deze tijd :D

6. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Ben blij! :D Zat vrouwen die met je willen ruilen hoor, al die klachten zijn écht niet leuk en voor je de baby gaat voelen duurt nog wel een paar weken :)

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Het is helemaal niet raar dat je niks in je buik voelt hoor! Je hebt gewoon mazzel waarschijnlijk! Heel veel vrouwen zijn niet of bijna niet misselijk tijdens de zwangerschap en sommige vrouwen worden pas later in de zwangerschap misselijk. Ik heb wel eens gehoord van mensen dat ze 9 maanden dood en doodziek waren, dat is veel minder normaal!

8. Skye

Skye Niet meer actief

Wees blij dat je nergens last van hebt. Ik ben tot 30 weken elke morgen misselijk geweest (ook echt spugen) en was de eerste 3 maanden gigantisch moe. Ik moest echt elke middag plat (als dat mogelijk was). En over een week of 10 zal je de eerste trapjes gaan voelen, dus dat komt echt wel goed. Geniet er lekker van, want de zwangerschap is zo voorbij en dan ga je het nog missen.

9. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik ben nu 26 weken en voel nog niets (buiten het bewegen dan natuurlijk). Ben alleen veel moe en soms als ze veel trapt kan ik wat misselijk worden. Ik ben gewoon voornamelijk veel moe. Don't worry; het is alleen maar fijn dat je niet een persoonlijke vriendschap moet sluiten met het toilet. :D

10. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Hoi Palmie,

Ik klop het af, maar ook ik heb na 29 weken nog niet echt klachten. Ja, het sporten houd ik geen twee uur meer vol en ik heb af en toe wat last van maagzuur. Wees, zoals de andere meiden zeggen, blij dat je niet al te veel klachten hebt. Geniet lekker, want dat kan nu nog beter!!

11. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Dank jullie wel voor alle reacties, het steld me echt wel een beetje gerust!
    Het maakt me zo verschrikkelijk onzeker dat ik bijna niks voel want we willen dit kindje zoooo graag.
    Nu is het ook wel zo dat ik niet weet hoe het voelt zwanger te zijn,tis 2 keer mis gegaan en wil me nu zo graag zwanger voelen, maar ja ik moet nog maar eventjes geduld hebben:D

Nogmaals bedankt liefs Palmie

12. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Begrijpelijk hoor. Geniet ervan, van harte gefeliciteerd!!! Ik vind het zo geweldig om zwanger te zijn en hoop dat je je ook zo mag voelen.

13. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Hier hetzelfde! Ben tussen de 6e en 10e week wat moe geweest en her en der een klein beetje misselijk. Niks meer en niks minder! En tot nu toe ook echt helemaal niets aan mijn lijf gevoeld (oké, behalve mijn borsten die enorm gingen groeien!!).
    Pas sinds een week of 2 merk ik dat mijn buik gaat groeien en dat ik mijn baarmoeder zelf kan voelen als ik mijn buik voel. En sinds het weekend pas een bewegend kindje (denk ik! Het is mijn eerste kindje, dus het kan ook goed rommelende darmen zijn :)).

Geniet er lekker van hoor, zo weinig last hebben van je zwangerschap is zeker niet voor iedereen weggelegd! En misschien komt het nog, misschien ook niet! Het duurt niet lang of de moeheid is weg, je krijgt waarschijnlijk weer meer energie, en dan gaat je kindje en daardoor ook je lijf vanzelf groeien!

14. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Blij te lezen dat meerdere meiden ook niet zoveel kwaaltjes hadden.
    Merk wel dat ik al ietsje een buikje krijg hihi aangezien ik best wel slank ben van mezelf, oohhhh vind het zo spannend allemaal:D

15. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    idd wees blij ik heb t ook niet gehad hoor!!echt een super zwschap nu de laatste loodjes aanbreken krijg ik meer klachten maar die neem ik graag voor lief!!kwa zwangerschap zou ik er nog wel 10 zo willen hebben!!geniet ervan want kan zo ineens voorbij zijn met de rust haha!!

Deel Deze Pagina