Hoi allemaal, Afgelopen zaterdag is onze tv gestorven Was nog echt zo'n grote ouderwetse bak zeg maar. Dus nu een nieuwe tv en dan een flatscreen Maar.... mijn man en ik hebben er beide helemaal geen verstand van Dus, wat voor tv hebben jullie. Wat voor merk en hoeveel koste die en wat zijn de voor en nadelen van die tv? Schoonbroer zei dat we niet online moeten kopen maar naar een winkel moeten gaan ivm de kleuren? Want dat verschilt nogal per tv? ( Kan je dat niet instellen dan? ) Maar goed, we hebben eigenlijk niet echt tijd om naar de winkel te gaan om tv te kopen en willen eigenlijk online doen. Iemand daar ervaringen mee? Alvast bedankt!
in de winkel zie je wel goed verschil idd na qua beeld en kleur idd. wij hebebn een panasonic viesta of zoiets. bevalt goed. geen idee wat ie kosstte. hij is alweer 3 jaar oud
Als je goed reviews leest, kun je best via internet bestellen. Wij hebben een 55 inch Lg led tv. Super groot en haarscherp beeld, zeker met blu-ray's. Wij hebben m ook via internet besteld. Via internet kostte deze tv 2000 euro. In de winkel kunnen de prijzen tot wel 2700 euro oplopen.
Misschien een fout advies van me mbt de winkeliers, maar je zou ook in een winkel kunnen kijken en dan op internet kijken waar je hem cheaper kunt krijgen.
Moet nu opeens aan die reclame denken van BCC, ´Nou euh dan ga ik even mijn portomonnee halen, tot hoe laat zijn jullie open?'
Mijn man werkt bij Expert, en hij is een echte voorstander van panasonic. Wij hebben er zelf ook eentje en het beeld is geweldig.
Wij hebben al 3 jaar een Samsung. (vorheen altijd Philips en Grundig, die het trouwens 19 jaar deed). In de winkel viel al op dat Samsung een erg scherp beeld had en de kleuren zijn ook erg goed. Ook wat de prijs betreft vind ik het een goed merk. Succes!
koop zowiezo een LCD ip Plasma. scheeld ruim 75% in verbruik van stroom. dan heb je Full HD en HD ready. heb je gewoon kabeltv dan is geen HD of HD ready voldoende. heb je digitale tv dan is het wel de moeite waard om voor Full HD te gaan. scherper en mooier. Kijk je blueray films en gebruik je vaak een spelcomputer dan loont het zeker dan heb je nog LED en normaal met pixels. LED is erg scherp, weer net wat zuiniger maar ook weer duurder. de beste tv's zijn momenteel samsung. wij hebben nu momenteel aan de muur een philips full hd lcd scherm. 107cm met ambilight
HD ready kan wel hd films en zenders afspelen maar nog niet in z'n goede kwalitiet als ful hd schermen. hd ready speel hd af met 720p en fullhd speelt af met 1080p. dit scheelt enorm in schepte. in de toekomst worden alle zenders hd en ook zullen steeds meer films hd uitgebracht worden waardoor het eigenlijk logischer is om een fullhd scherm te kopen.
Wij hebben onlangs een LED televisie gekocht van het merk LG 107 cm doorsnee. HD ready. Ideale televisie en we hebben er 850 euro voor betaald.
Wij hebben nu een half jaar een Samsung LED tv 102 cm voor 849 euro bij mediamarkt. ' LED tv's hebben mooier beeld, meer heldere kleuren enzo. Wel hebben ze een wat blikkerig geluid. Maar aangezien wij het geluid toch via een versterker regelen heeft dit voor ons geen effect. Ik vind het een supertv! Echt superbeeld, lekker dun.. (op z'n breedst 2cm dik) en mooi maar dat is nogal smaakafhankelijk.
Wij hebben een Samsung lcd 107( of 116) cm gekocht bij de mediamarkt nog geen half jaar geleden. Hebben er 750 euro voor gekocht, maar dat ie die zeker waard! Superbeeld, lekker groot, mooi uiterlijk en vele aanlsuit mogelijkheden.
Wij hebben nu een plasma van LG, alweer 3 jaar oud. 107 cm. Volgend jaar een nieuwe kopen, een 3d plasma van Samsung. Maar dan wel 63 inch.
Deze dus: Samsung PS63C7700 €2494,99 3D tv kopen? Bestel deze 3D Televisie aanbieding vandaag nog.