Hoi meiden! Afgelopen weekend had ik iets 'raars'. Ik had echt super pijnlijke en gevoelige borsten en als ik zachtjes aan mijn tepels kneep kwam er een beetje wit vocht uit mijn beide tepels??? Ik ben nooit zwanger geweest en dus ook nooit borstvoeding gegeven. Als ik mijn borsten een beetje masseerde kwam er best redelijk wat uit. Ik zit nu op CD34. Mijn borsten zijn nog steeds wat gevoelig maar sinds zondag komt er niets mee uit. Iemand ervaring hier mee? Vanwege mijn uiteenlopende cyclussen en heel veel kwaaltjes iedere maand durf ik nog niet te testen, bang om voor de zoveelste keer teleurgesteld te worden. Ik ben ontzettend moe, heb het koud, maar zo ver ik me kan herinneren heb ik dit vaker gehad toen ik gewoon ongi werd.... Kan het kwaad dat er vocht uit mijn tepels kwam. Ik ben benieuwd naar jullie reacties! Alvast bedankt!
het komt wel vaker voor.. maar volgens mij minder als je niet zwanger bent geweest.. tenzij...... je vaak aan je (.)(.) zit te pielen.. dan stimuleer je het nml. Maar 34.. gezien je lijstje zou ik toch eens een testje wagen en negatief testen is beter dan onzekerheid
Je kunt zwanger zijn! Ik zou gewoon testen. Maar... je test kan ook gewoon negatief zijn. Sommige vrouwen hebben gewoon van zichzelf wat melk-aanmaak. Meestal onschuldig (ik heb het ook en laten uitzoeken). In sommige gevallen is bij die vrouwen het hormoon prolactine verhoogd. In dat laatste geval zou dat invloed hebben op je vruchtbaarheid. Ook als je partner het bv erg lekker vindt om er aan te sabbelen, kun je merlk-productie op gang brengen. Bij mij was het het eerste wat de dokter mij vroeg
Dames bedankt voor jullie antwoord! Zelf zit ik niet zo snel aan mijn (.)(.) te pielen Maar ik moet zeggen dan mijn vriend het wel lekker vindt om er aan te zitten en te sabbelen (en ik ook wel, alleen niet in de weken voor mijn ongi) Dus het was nu eigenlijk lang geleden dat ze aangeraakt worden Ik wist niet dat het kon, dat je 'melk' aan kunt maken. Als ik ongi wordt heb ik op CD12 weer een afspraak in het ziekenhuis, dan zal ik het ook nog eens na vragen. De reden dat ik nog niet getest heb is dat ik dus eigenlijk op die ongi zit te wachten om op CD12 een afspraak te maken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de hoop naar 2 jaar een beetje op heb gegeven om 'spontaan' zwanger te worden.... Maar ja een klein stemmetje in mijn hoofd zegt, pijnlijke borsten, moe en veel plassen, zou het toch.... Maar dat andere stemmetje zegt dan weer dat heb je al zo vaak gehad.... Ik heb 2 testjes in huis, dus misschien dat ik er morgen een doe en anders dit weekend. 3 rondes geleden heb ik nog een cyclus gehad van 39, dus met 34 nog niet op mijn langst.... We shall see Bedankt in ieder geval!
Ik zie in je onderschrift dat je bij de gyn loopt. Ben je toevallig sinds kort met hormonen ofzo bezig? Het kan diverse oorzaken hebben. Meestal is het hormoonwisseling. Kan dus tijdens een normale cyslus optreden als je ongi moet worden, als je begint of stopt met de pil (wat bij jou zowiezo al niet aan de orde is aan je onderschrift te zien) en bij zwangerschap ofzo.
@pino, ik ben naar de gyn geweest maar heb (nog) geen hormonen gekregen. Als mijn ongi komt moet ik op CD12 een afspraak maken voor een follikelmeting dan gaan ze kijken hoever het eitje al is en krijg ik te horen hoe verder..... Dus ik heb hormoonwisseling gehad afgelopen weekend? Nou ik ben benieuwd wat dat inhoud. Als ik naar de gyn moet zal ik het gelijk even vragen. Jij heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik heb hetzelfde, gestopt met de pil in september en last van melkachtige afscheiding, is dit schadelijk en kan ik wel zwanger worden? Als je googled krijg je te prolactine te lezen en dan zou je niet zwanger kunnen worden iemand hier ervaring mee.??
Ik had het juist toen ik net zwanger was en daarvoor nooit eerder gehad dus zou er voor de zekerheid toch een testje tegen aangooien.. Succes
hmm ben nieuw hier.. maar testen kan nog niet, te vroeg in de cyclus.. mr zo snel gaat dat toch niet een melkproductie? Was 27sept ong na stoppen met pil dus dit is de eerste ronde heb 10 jr de pil geslikt. Ben btje bang dat ik nu niet zwanger kan worden...
zal dat wel weer bij trekken dan? Ik heb dit al eerder gehad.. ong jaartje terug maand of 4... heb je dan wel een eisprong?
uit mijn tepels komt ook wel eens witte melk achtige druppeltjes, dit heeft bij mij te maken met de fase waarin ik zit van mijn cycles. even googlen mastopathie misschien herken je hier wat in.
ik heb geen last van pijn of gezwollenheid en dergelijke puur alleen de witte druppels als ik erin knijp (sorrie voor details) Maar maak me gewoon zo zorgen dat ik geen kindje kan krijgen/ zwanger kan worden.... vooral omdat ik het zo graag wil
Ik had het juist vlak voordat ik ongi moest worden. Maar nu ik eenmaal zwanger ben, heb ik het niet meer.
Ik heb vanochtend getest; Ik ben ZWANGER!!! Ik kan het gewoon niet geloven. Bedankt voor jullie reacties over mijn 'melk' Als het hormoonwisseling geweest is, zou het dan het aanmaken van hcg geweest zijn? Ik ga het nog navragen! Groetjes!
Super! Gefliciteerd! Ik moet nog 9 dagen wachten tot testen maar heb het ook gehad dit weekend. Ik denk dat het met mijn hormonen te maken heeft, ik heb ook allemaal puistjes enz. Maar bij jou een zwangerschaps symptoom heerlijk hoor
Dank je anne! Ik had een onregelmatige cyclus, als ik uitga van de laatstse ongi ben ik 5 weken en 3 dagen, maar dat wordt misschien nog wel bijgesteld.... Ik heb 'dat lekken van melk' alleen vorige week zaterdag gehad, echt heel vreemd. Daarna was het weer over...