Dag allemaal. Ik ben sinds vorige maand gestopt met de pil, ik heb 'm ook maar 6 maanden gebruikt en heb voordat ik begon met de pil altijd een cyclus van 28 dagen. Nou heb ik mijn eisprong gevoelt en hebben we "geklust". 5 dagen daarna voelde ik kleine steekjes in mijn rechter zij/ lies, heb last gehad van opgezette darmen, verstopte neus uit het niets, en in vlagen een misselijk gevoel en sinds afgelopen donderdag last van duizelingen. Ik moest 24 september mijn NOD hebben en heb nu sinds gisteren een bloeding... het voelt toch anders dan een normale NOD, het is minder en normaal heb ik 2 dagen lang van pijn in m'n onderrug en in m'n liesen en dit keer heb ik het alleen even gehad toen de bloeding door kwam. wie heeft dit nog meer gehad en bleek toch zwanger te zijn? Of toch weer niet. Help me please?
Hallo meid, Ik maak precies hetzelfde mee.Ik ben ook vorige maand gestopt met de pil had em 2 en half jaar geslikt.Nu moest ik eergisteren ongesteld worden maar merk er nog niks van.Ik heb ook last van duizelingen,hoofdpijn steken in mijn borsten. Ik heb gisteren een test gedaan van ClearBleu,de digitale maar die gaf aan niet zwanger.Ik had gisteren wel een tampon ingedaan en daar zat een mini mini drupje (niet eens een drupje) bloed op.Het maakt je onzeker,vooral omdat je geen gevoel hebt dat je ongesteld wordt.En je ook niet positief test.Wil dat het doorzet. Maar goed,we moeten het maar afwachten.
dames, hou rekening met het ''ontpillen''....de enige keer dat ik dacht dat ik zwanger was, was vlak nadat ik met de pil gestopt was. Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden!! maar....ik hoop natuurlijk dat het voor jullie niet geldt!!!
Kan ontpillen dan zo'n effect hebben nadat je maar 6 maanden de pil hebt gebruikt? Bloeding is bij mij wel doorgekomen lijkt het, maar het is aanzienlijk minder dan normaal, maar kan ook niet s-preken vaan een aantal druppies.. Pfffff die onzekerheid... Ik heb inderdaad ook geen last van moeheid en borsten, dus misschien was het dan toch ontpillen.
Yep, dat kan zeker, ook al zou je de pil maar slechts 2 maanden hebben gebruikt. Het blijven hormonen die je natuurlijke cyclus stilleggen. Na die tijd kan het zijn dat je lichaam weer op gang moet komen. Ook kan een natuurlijke menstruatie heel anders aanvoelen dan een pilbloeding (inclusief de bijbehorende klachten). Ik denk helaas dan ook dat je bloeding van dit moment gewoon je ongesteldheid is. Je zou over een halve week voor de zekerheid nog even een test kunnen doen. Is deze positief, dan uiteraard gefeliciteerd. Is deze negatief dan is het toch echt je menstruatie geweest en kun je met de volgende ronde verder.
Even in de gaten houden en over een paar dagen nog even een testje doen. Als deze negatief is en je bent nog steeds duizelig, dan zou je contact op kunnen nemen met je huisarts. Je zou ook bloedarmoede kunnen hebben bijvoorbeeld.
Ja ik heb eerder bloedarmoede gehad, maar dit zijn draaiende duizelingen met bloedarmoede was het net even anders. Maar bedankt voor je reacties. Ik wacht gewoon af en anders": Op naar de volgende ronde !