Wie o wie heeft voor mij dé oplossing tegen haaruitval? Ze zeggen dat het minder moet worden na je bevalling, maar het wordt bij mij alleen maar meer! Stond net onder de douche mijn haar te wassen en de douche stond zelfs blank omdat het putje vol zat We maken het putje na elke douche beurt leeg/schoon, dus het kwam niet omdat hij al een beetje vol zat, het was echt alleen maar van net. Hele plukken haal ik eruit als ik een staart (inmiddels staartje) maak of mijn haar kam. Help!!!!
Ik slik daarvoor vitaminen. Je kunt dit halen bij de drogist. Speciaal voor haar en nagels. Blijven de klachten te lang aanhouden? dan even langs je huisarts. Succes!
Dan ga ik die maar eens halen....De huisarts wil nog niets doen, die geeft als antwoord '9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwanger'. Maar ik houd geen haren meer over zo. :x
Ow ja lekker stug. Ik gebruik het niet voor na mijn zwangerschap ik heb het van stress. Lekker dan. Maar dit is onschuldig en in veel gevallen helpt het wel. Je moet het wel een tijdje gebruiken. Succes
Bij mij (en volgens mij bij heel veel meiden) begon de haaruitval juist pas ná de bavalling! Vitamine B is volgens mij goed. Maar het hoort er volgens mij een beetje bij...
Ja hier ook doucheputje steeds vol en als ik mijn haren los heb dan word ik gek want dan voel ik steeds overal haren zitten! En mijn bed 'smorgens...... Overal haar!!! Ik heb nooit die vitamine toestanden geprobeerd eigenlijk, dat is wel een idee. Na de bevalling van mijn zoontje ben ik na een maand of 4 naar de kapper gegaan en heb het een heel stuk korter laten knippen, dat hielp wel! Nu heb ik het weer tot het midden van mijn rug dus misschien laat ik er wel weer een stuk afhalen binnenkort. Word hier ook gek van!!
Hier is zoontje bijna 10 mnd oud, en ben ik 20w zwanger en nog steeds haaruitval.Ach ja....komt wel weer goed. Heb een maand geleden een nieuwe coupe laten knippen en mijn haar ziet er vol en sterk uit.En dit alles met een nieuwe kappersbeurt waardoor het anders valt en dus beter en mooier en voller.Terwijl ik monder haar heb mss een tip voor je?