hai dames wilde mijn blijdschap toch delen. ik mag natuurlijk bevallen voor de mensen die mijn verhaal nie kennen een aantal jaar terug een jaar na de bevalling van mijn zoon inmiddels 6jaar werd er bij mij 2 tumoren in de buik ontdekt tot mijn geluk kon toen na 4 zware operaties de buikspier verwijdert worden eigenlijk was toen het advies niet meer zwanger te worden maar eigenwijs als ik ben en natuurlijk de hormonen die opspeelde heb ik met mjin man toch besloten dit te wagen toen ik zwanger bleek wilden ze meteen dat ik met 37 weken een keizersnee zou krijgen omdat ze bang waren dat ik de kracht om te persen niet zou hebben nou moet ik wel zeggen dat ik bij een gyno zat die zichzelf graag wilde horen praten en niet naar mijn wensen luisterde nu heb ik een andere gyno en die heeft zoiets van en dat was ook mijn instelling we gaan het gewoon uitdragen zolang alles ok gaat en je gaat het zelf doen en anders kunnnen we altijd nog met spoed een keizersnee of verlostang of pomp of wat dan ook hij zegt je bent dan toch in het ziekenhuis! ik ben hier zo blij mee want ik weet dat ik het kan en het gaat me lukken ook hahahaha pff lang verhaal geworden
fijn zeg! ik heb van darryl* een kz gehad en wilde ook heel graag natuurlijk bevallen en gelukkig stond mijn gyn hier achter met de zelfde instelling als jou nieuwe gyn, gaat het niet meer grijpen we in hetzij met vacuum of tang het zij weer een kz. dylano is gewoon geboren via de natuurlijke weg. wat een verschil....