Hey, hierbij even onze geslachtsbepalende echo van toen ik 16 weken was. Zien jullie het geslacht? En als je het ziet wil je mij dan eens zeggen wat jullie denken? Ben benieuwd of jullie hetzelfde zeggen als die mevrouw. Onze gyn heeft't tot op heden nog niet kunnen zien. Vele groetjes Bianca YouTube - baby Janssens echo bij 16 weken zwangerschap
yup hier ook een pipi gezien! dat is zeker weten een jongetje. iet sover de 4 minuutjes ligt hij op zijn rug en maakt een beweging en dan zie je duidelijk een klein pipietje gefeliciteerd hoor
Haha, is inderdaad heel duidelijk blijkbaar want iedereen zegt't zelfde als de mevrouw. WIJ KRIJGEN EEN 2DE ZOONTJE!!!!! WHIIIIIIIIIIIIIIII. we zijn zo ongelooflijk blij,he. Ons 2de knappe ventje zal Tycho heten. Onze geluksbrenger!!
Ik heb vandaag zelf een echo gehad bij Jan Koning en ik krijg een prinsesje!! Jij krijgt volgens mij toch echt een jongetje....
Hehe, tja... in Nederland komt deze naam veel vaker voor dan in België. Hier heeft bijna niemand deze naam al gehoord, waar we heel blij om zijn. We vinden hem allebei echt super en die betekenis geeft hem nog eens dat extra beetje meer. En hij past natuurlijk goed bij Keano, he!!
huh?slecht??? zo slecht vind ik hem niet hoor. alles is duidelijk te zien. wat vindt jij er zo slecht aan dan?
ik denk dat cossy bedoeld dat je normaal als je naar het geslacht kijkt tussen de beentjes van onder kijkt en hier doen ze dat heel anders.. de kleine bewoog volgens mij ook erg veel waardoor het beeld soms wat onduidelijk was. ik denk dat ze dat bedoeld. ik vind het overigens wel een mooi echo filmpje hoor!
ooow... Ik dacht meisje te zien..hihi sorry. En ik had al gestemd en toen las ik de rest van de berichtjes. Bij mijn ventje vond ik het duidelijker te zijn, want ze keek echt tussen de beentjes in.