Hallo dames! Ik heb even een vraagje aan de ervaringsdeskundigen! Hoe duidelijk is deze echo foto? We hebben een 'pret' echo laten maken na de 20 weken echo omdat de echoscopiste niet goed kon zien wat het geslacht is. Ze dacht een meisje maar was niet zeker. Hoe duidelijk vinden jullie deze echo w.b.t het geslacht? Ik weet buiten de aanwijzingen op de echo ook niet echt hoe ik deze foto moet 'lezen'... waar is bijvoorbeeld t andere been? ps, ik hoop dat jullie het een beetje kunnen zien, dat de foto duidelijk genoeg is..
het ziet er indd uit als een meisje.. onze echo van 16 weken zag er precies hetzelfde uit. je ziet het bovenbeentje en daar links van het onderbeentje en knietje.. het andere beentje heeft ze gewoon niet in beeld genomen en daarom zie je die niet.
Ja, ze heeft inderdaad 3 streepjes! Hoera! Wat leuk Lovepeet, jij ook een meisje! Gaan jullie helemaal los met het kopen van meisjeskleertjes? Ik heb nog een zekere reserve na het lezen van alle indianenverhalen, dat er toch een knaapje uit blijkt te komen!